• Anonym (Förvirrad)

Intresserad av en tjej

Ja har sista tiden tänkt mycket på tjejer o hur det skulle vara att va med en tjej. På jobbet finns det en tjej som är otroligt snygg o det känns så härligt i kroppen när man kollar på henne eller pratar med henne! Kan inte sluta tänka på henne! Har även fantiserat om henne! ????

Nån som känner igen sig?

• Svar på tråden Intresserad av en tjej
  • Anonym (Misu)

Många gissar jag. Kände länge likadant o då ja för ca 1år sedan fick en ny väninna via jobbet blev tamkarna än mer konkreta. Umgicks o hade jättekul, vi är båda över 40 o ingen hade erfarenhet av lesbiska förhållanden. Allt mer rörde vi vid varann, småflirtade o på våren hände det, hamnade i säng efter en utekväll, ...UNDERBART. Det ordet räcker. Resultat: vi har ett förhållande idag som ingen vet om o alltmer känslor är med. Kan säga vi älskar varandra o detta förvånat oss båda. Så mycket närhet kärlek omtanke har ingen visat mig förr...

• Anonym (Testa)

Testade tjejsex strax efter att jag fyllt 40 och älskar det. Träffar en kvinna regelbundet och allt är härligt men skulle nog inte kunna ha ett förhållande med en kvinna. 

I värsta fall gillar du inte det och behöver inte göra det igen. 

• MrFlex

Jag känner absolut igen mig! Har tänkt och fantiserat jättemycket om tjejer under hela livet.

• Anonym (Jag också)

Jag tänder mer på tjejer, än på killar.. har aldrig legat med en tjej, men det är en utav drömmarna jag har ;)

• Anonym (jadå)

Det är underbart att ligga med tjejer. Slicka varandra och gnida sig mot varandra. Brukar ha väldigt svårt för orgasm men jag fick orgasm direkt.

• Anonym (Känner som du)

Det bästa som finns..

sorligt nog va det ett tag sedan nu så jag är så sugen. Haha.

Vart bor du ;)

• Anonym (jadå)

Jag bor i Skåne ????

• Abegayle70

Det började redan i tonåren... med att bli olyckligt kär i både killar och tjejer.

Reta mig inte om jag stavar fel, jag är dyslektiker...
  • Anonym (Känner som du)
    Anonym (jadå) skrev 2017-02-10 18:57:49 följande:

Jag bor i Skåne ????

Jag me. Ålder ? Förhållande nu ?
  • Anonym (Känner som du)

Jag är i samma sits som dig.. finns en på jobbet...

men tänkte om du ville prova med en annan tjej ? :)

Svar på tråden Intresserad av en tjej