• Dodde18

Tips på aktiviteter med tjejkompis

Hejsan!

Är det någon här som har några bra tips på vad jag skulle kunna hitta på med min tjejkompis?

Jag själv är kille men jag har en väldigt bra tjejkompis som jag alltid har roligt ihop med. Vi skrattar och skojar med varandra när det bara är hon o jag som umgås.

Men på senare tid så har vi tappat lite kontakt.

Så min fråga är om det är någon som har några roliga tips på vad jag kan hitta på med henne nu under hösten och vintern.

• Svar på tråden Tips på aktiviteter med tjejkompis
  • Dodde18

Vet faktiskt inte. Vi hittade på lite roligheter i somras men nu när det börjar bli vinter så måste det ju även finnas något man kan hitta på.

Jag tänkte att jag kunde ta med henne och åka lite skridskor när det blir is ute.

EmberEyes skrev 2016-10-16 11:51:20 följande:

Vad gillar hon/ni att göra?

• 8airam8

Skippa könet, gör det som är er egen grej. Konsert? Fotokurs tillsammans? Träna? Om det inte är ligga du är ute efter så är det inte särskilt knussligt.

• EmberEyes

Lite beroende på var ni bor och vilken budget ni har så finns det miljontals saker att göra.
    Gå en språkkurs, gå på museum, konsthall, föredrag, bokklubb, teater, bio, fika, opera, konsert, kattutställning, agility-tävling, klättra, skridskor, skidor, fiska, vinterbada, utforska närbygden, fånga pokemons, gå på ölprovning, sticka halsdukar till hemlösa, gå första hjälpen kurs, prova akvarellmålning, fika, baka, gå en smideskurs...
    Det är bara din egen fantasi som begränsar dig.

Svar på tråden Tips på aktiviteter med tjejkompis