• Notlikeyou

Crazy vänner sökes?

Snart 26 år, gift (med the one jag träffade år 2009), två barn. Bor i Kalmar.
    Så less på den här staden som jag är uppväxt i, många "vänner" försvann när relation och barn kom in i bilden. Måste finnas fler där ute som vill öka på vänfronten, bonus om du bor i Kalmar.
    Vem är jag då? Utbildad inom psykiatri, arbetar inom psykiatri och brinner för det jag gör.
    Är pratglad, ärlig, rak, en komiker, bjuder gärna på mig själv.
    Mina kassa sidor.. hm ett evigt dåligt samvete som mamma hur bra grejer jag än gör, alldeles för höga krav på mig själv.
    Älskar mina barn, min man, tatueringar, hösten, att resa, shoppa, actionfilmer, kaffe, löshår, smink, piercing, kläder, skor you name it... m.m.

Klickar med någon som är lite som jag själv, iaf en pratglad skit som står för sina åsikter och kan göra saker både med och utan barn.
    Hoppas vi hörs!!

• Svar på tråden Crazy vänner sökes?
  • eja091

Lite som att läsa sina egna tankar där.

Lite synd bara att man bor i lkpg.

Men är i samma sitts känns det som, har inte träffas min bästa vän på 2 år. O alla andra kompisar såg man inte skymten av efter de själva skaffa familj el pojkvän. De kan inte släppa nåt för en enda kväll tex. För bio, gå ut, käka nåt eller vad som helst! Jag har en dotter på 4 mån, är hemma hela dagarna, sambon jobbar. Man saknar verkligen att ha en sk tjejkompis att hitta på nåt med. Sambon (utöver släkt) är den enda man hittar på saker med.

• Iridessa
    eja091 skrev 2016-10-05 17:17:51 följande:

Lite som att läsa sina egna tankar där.

Lite synd bara att man bor i lkpg.

Men är i samma sitts känns det som, har inte träffas min bästa vän på 2 år. O alla andra kompisar såg man inte skymten av efter de själva skaffa familj el pojkvän. De kan inte släppa nåt för en enda kväll tex. För bio, gå ut, käka nåt eller vad som helst! Jag har en dotter på 4 mån, är hemma hela dagarna, sambon jobbar. Man saknar verkligen att ha en sk tjejkompis att hitta på nåt med. Sambon (utöver släkt) är den enda man hittar på saker med.

Hej! Jag bor faktiskt i dina trakter och sitter i samma sits.
    Jag studerar uska på distans (tidigare gått barn och fritid) och har en son på 1,5år hemma och en sambo sen 3år tillbaka.
    Jag gillar att fika, kläder, skor, ny onödig kunskap, jag kan ha en grövre humor och kan skratta åt det mesta mm människor som kan stå för sina åsikter är ju självklart ett plus :) .
    Känner du för att vilja prata är du välkommen att inboxa mig och vi kan ta det vidare därifrån om så önskas :)
    Själv är jag född -93 och kommer ursprungligen från Småland :)
Svar på tråden Crazy vänner sökes?