1. Godis/snacks/glass antagligen, om det är av bra kvalité. Typ hemgjord gammeldags vaniljglass med punchsmak and I'm throwing my pengar at you!
2. Som någon annan sagt, värktabletter om man har ont. Alltså för vilket jäkla pris som helst bara det tar bort smärtan. Typ en fredagkväll när man får tandvärk och allt annat är stängt. Jag hade åter igen kastat mina pengar åt dig om du kommit till dörren med en sjuhelvetes tablett som bedövar rubbet.
3. Tamponger kanske. När det är akut så är det akut och då går man ju gärna inte hemifrån, va.
Bubblare:
- Kläder som är särskilt utvalda och mer eller mindre garanterat kommer passa mig. Om det liksom är en perfect match och jag kan prova det lugnt hemma och sedan bara behålla det jag gillar - yes girl! Take my money.
- Som också tidigare nämnts: frukost, of my choice. Typ roomservice med förpackningar som man kan kasta sen och slipper diska/återlämna.
- Ordentliga råvaror. Färskt kött från en bonde. Direkt från gården. Alldeles nytt och redo att tillagas. Det hade jag kunnat betala mer för. Inte varje dag i veckan, men kanske vid något tillfälle i månaden.
Kommer säkert på mer sen. Jag är svag för kvalité och bekväm av mig. Så jag är en ypperlig kund och hade nog kunnat betala för en hel del olika grejer, om det når upp till min standard och levereras direkt till dörren när man behöver det.