Hej! Vad tråkigt att du inte blivit gravid. Är du över 35? I så fall kan det vara bra att ringa om utredning redan nu. Är du under 35, har du fortfarande goda chanser att bli gravid naturligt. De flesta lyckas inom 12 månader, men det kanske du vet? Jag tror att de flesta i detta forum har försökt längre än drygt ett halvår. Själv väntar jag mens efter ca 24:e försöket, jag har tappat räkningen. Känner inte efter vid BIM utan väntar på IVF, vilket kanske kommer att ge oss åtminstone en rimlig chans att bli gravida.
Lycka till med försökandet, jag vet att det är pissjobbigt när det inte går. Själv mådde jag skit när jag försökte 6 månader så jag förstår din känsla. Jag hängde en del i en BIM-tråd för personer som försökt mellan 6 och 12 månader. Men den fanns inte under forumet svårt att få barn. Kanske finns fler i samma situation som dig där? Sedanmådde jag ännu sämre vid 12 försök, 18 försök och nu runt 24 försök. Livskrisen blir djupare och jag hoppas för allt i världen att du slipper gå igenom detta.