• ElsaLuvan

Sambon som på soffan - teorier?

Jag går alltid och lägger mig innan min sambo. Vaknade vid kl 5 i morse av att sängen var tom bredvid mig. Hittade sambon i soffan, med huvudkudde och allt. Han råkade alltså inte bara somna där. Strax innan 07 la han sig i sängen. Jag har inte pratat med honom för vill låta honom sova, jag tänker fråga senare men bara för skojs skull; vad tror du är orsaken till denna händelse?

• Svar på tråden Sambon som på soffan - teorier?
  • LillaJag06

Haha alltså det kan vara många.
    Han kunde inte sova och ville inte störa dig så han hämtade sin kudde och somnade där.

Han kanske var ute på hemligt uppdrag och kom hem sent.

• Holma

Självklart har denna sambo haft sexuella övningar med nån inatt o inte ville störa dig

• Vickan I

Haha ja det finns säkert 100 olika (ofarliga) anledningar. Jag har gjort så några ggr. Ibland för att jag inte kan sova och inte vill störa när jag vrider och vänder mig. Någon gång för sambon somnat och plötsligt lät mkt så jag inte kunde somna. En bra film som jag vill somna till. Ont i magen så jag springer upp och ner.

• Wasserdroppen

Jag brukar gå ut på soffan ibland om det är något som låter, typ att sambon snarkar. Eller att grannarna har fest osv osv. Även om jag har svårt att sova ibland kan det hjälpa att byta sovställe. Det är säkert inget allvarligt.

Svar på tråden Sambon som på soffan - teorier?