Kan en svensk politiker besöka en strippklubb.
Tycker ni att en svensk politiker borde kunna få gå på strippklubb utan att riskera att tvingas avgå ifrån sitt politiska ämbete.
Tycker ni att en svensk politiker borde kunna få gå på strippklubb utan att riskera att tvingas avgå ifrån sitt politiska ämbete.
Vem orkar bry sig?
Han borde kunna göra det men i praktiken är det omöjligt.
Om ni vill får ni gärna skriva vilken politisk tillhörighet ni har. Jag dömer ingen.
Ja.
Liberal.
Strippklubb e ok enligt mig.
Är väl åt liberala hållet.
Så länge det sker på fritid och betalas ur egen ficka så har jag inga problem med det
Bara en gång, sedan ärhan inte politiker länge.
Vad en politiker gör för att roa sig på fritiden bryr jag mig inte om så länge det inte är något olagligt.
Nej. Jag har ingen politisk tillhörighet, men är röd.
Politiker ska föregå med gott exempel. De får bra betalt för detta. Har de problem med det kan de avgå.
Politiker ska föregå med gott exempel. De får bra betalt för detta. Har de problem med det kan de avgå.
Tycker Trump har visat en helt ny (låg) nivå när det gäller moral hos politiker.
Så kan man rösta på Trump så har man inga problem med att en sosse går på strippklubb. Fast nu vet jag att alla SD:are skulle gå i taket om det hände. Men dubbelmoral är ju deras paradgren.
Inte på tjänsteresa (oavsett om det är utanför arbetstid) och inte medan han eller hon representerar Sverige på annat sätt. Det visar på dåligt omdöme anser jag, har man valt att vara en offentlig person så får man stå ut med att leva mer ordentligt än genomsnittet.
En kväll på semestern eller hemma i hålan för egna pengar skiter jag i.
På fritiden ja, inte på arbetet
Inte på tjänsteresa (oavsett om det är utanför arbetstid) och inte medan han eller hon representerar Sverige på annat sätt. Det visar på dåligt omdöme anser jag, har man valt att vara en offentlig person så får man stå ut med att leva mer ordentligt än genomsnittet.
En kväll på semestern eller hemma i hålan för egna pengar skiter jag i.
På fritiden ja, inte på arbetet
Kan en svensk politiker besöka en strippklubb?
Svar: JA
Hade jag röstat på någon som besökt strippklubb?
Svar: NEJ