• Stolt Farsa

Kan en svensk politiker besöka en strippklubb.

Tycker ni att en svensk politiker borde kunna få gå på strippklubb utan att riskera att tvingas avgå ifrån sitt politiska ämbete.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kan en svensk politiker besöka en strippklubb.
  • Anonym (Vem bryr sig?)

Vem orkar bry sig?

• Tecum

Han borde kunna göra det men i praktiken är det omöjligt.

• Stolt Farsa

Om ni vill får ni gärna skriva vilken politisk tillhörighet ni har. Jag dömer ingen.

• Rataxes

Ja.

Liberal.

För övrigt anser jag att Rikspolischef Dan Eliasson omgående bör entledigas.
  • flygrl

Strippklubb e ok enligt mig.
    Är väl åt liberala hållet.

• hännrick

Så länge det sker på fritid och betalas ur egen ficka så har jag inga problem med det

I wish you blue birds in the spring, to give your heart a song to sing
  • Jajjamen

Vad en politiker gör för att roa sig på fritiden bryr jag mig inte om så länge det inte är något olagligt.

• Anonym (Didi)

Nej. Jag har ingen politisk tillhörighet, men är röd.

Politiker ska föregå med gott exempel. De får bra betalt för detta. Har de problem med det kan de avgå.

• Anonym (klubbkultur)
    Anonym (Didi) skrev 2016-09-03 21:50:36 följande:

Politiker ska föregå med gott exempel. De får bra betalt för detta. Har de problem med det kan de avgå.

Om det vore ett krav att politiker skulle föregå med gott exempel skulle vi inte haft några politiker kvar. Det är bara se på de privilegier politiker har haft medan de försökt få sina undersåtar att ta ansvar.
  • Anonym (e))

Tycker Trump har visat en helt ny (låg) nivå när det gäller moral hos politiker.

Så kan man rösta på Trump så har man inga problem med att en sosse går på strippklubb. Fast nu vet jag att alla SD:are skulle gå i taket om det hände. Men dubbelmoral är ju deras paradgren.

• Anonym (feminista horde)

Inte på tjänsteresa (oavsett om det är utanför arbetstid) och inte medan han eller hon representerar Sverige på annat sätt. Det visar på dåligt omdöme anser jag, har man valt att vara en offentlig person så får man stå ut med att leva mer ordentligt än genomsnittet.

En kväll på semestern eller hemma i hålan för egna pengar skiter jag i.

• Stolt Farsa
    Anonym (feminista horde) skrev 2016-09-04 22:09:02 följande:

Inte på tjänsteresa (oavsett om det är utanför arbetstid) och inte medan han eller hon representerar Sverige på annat sätt. Det visar på dåligt omdöme anser jag, har man valt att vara en offentlig person så får man stå ut med att leva mer ordentligt än genomsnittet.

En kväll på semestern eller hemma i hålan för egna pengar skiter jag i.

Det där var nog det bästa svaret hittills
  • Stolt Farsa
    Babyfeber skrev 2016-09-04 22:19:38 följande:

På fritiden ja, inte på arbetet

Jag tror de flesta människor håller med om att man inte ska göra det på arbetstid. Man ska ju inte heller gå på bio på arbetstid eftersom man har arbetssysslor att ta itu med.

Så ditt svar är alltså ja på den här omröstningen?
  • Anonym (Hmmmm)

Kan en svensk politiker besöka en strippklubb?
    Svar: JA

Hade jag röstat på någon som besökt strippklubb?
    Svar: NEJ

Svar på tråden Kan en svensk politiker besöka en strippklubb.