IVF Falun hösten 2016
Är vi några som går i Falun som vill följas åt?
Såg att det fanns en tråd från förra hösten, vad säger ni - ska vi köra en egen?
Är vi några som går i Falun som vill följas åt?
Såg att det fanns en tråd från förra hösten, vad säger ni - ska vi köra en egen?
Tack för förklaringar och lyckönskningar.
Så less på sprutorna just nu!
Jag har plussat, på FET. Detta togs igår på RD 5
Grattis!!!
Hur känns det?
Hur känns det?
Håller tummarna för att intralipiden funkar!
Grattis Marre22!!
Grattis Marre22. Så underbart :) håller tummarna
Lite status: fick 5 ägg vid plock varav 4 befruktades. 2 3-dagars sattes in i fredag så nu är det bara att vänta och hoppas. Hoppas även på 2 blastocyster till frysen och det beskedet bör komma imorgon. Har haft Dr Samir vid både plock och insättning. Vilken klippa! Känner mig så mycket mer hoppfull iom att vi bytt till Falun! Önskar att vi hade börjat våra försök där med en gång.
Grattis! Hade också Samir och tycker hon var super. Hoppas på att få henne igen vid FET.
Låter ungefär som mitt resultat vid äggplock fast jag hade ett mindre ägg.
Blev en nu 3 åring och 2 blastocyster.
Grattis! Hade också Samir och tycker hon var super. Hoppas på att få henne igen vid FET.
Låter ungefär som mitt resultat vid äggplock fast jag hade ett mindre ägg.
Blev en nu 3 åring och 2 blastocyster.
Hur går det för er? Håller självklart tummarna för er och för mig själv nu också. I torsdags fick vi en upptinad 5 dagarsembryo. Allt känns som vanligt. Har sagt åt mig själv att sluta leta efter diverse ev symtom och mm men det går si sådär...
Väntan är värst nu....
Hej och välkommen :)
Grattis till miraklen. Vad gjorde ni Finland? Nyfiken :)
Hur går det för er? Håller självklart tummarna för er och för mig själv nu också. I torsdags fick vi en upptinad 5 dagarsembryo. Allt känns som vanligt. Har sagt åt mig själv att sluta leta efter diverse ev symtom och mm men det går si sådär...
Väntan är värst nu....
Åh grattis till plusset! Men vad säger du?! Ingen blödning och testerna säger icke gravid? Hur går det ihop? Är det för gamla tester? En gång råkade jag ta äl test ost för grav test som ifs visade gravid....
Men vad säger kliniken?
Jag har redan fått lite färgade flytningar så det känns kört men testdagen är om 1 v. Jag är på ruvardag 6. Inga spända bröst alls men mensvärk :( ....
Hoppas verkligen att det är fel på dina tester och du är gravid fortfarande :)
Plussade i fredags. Så himla lycklig. Dessvärre säger testerna nu att jag inte är gravid, men jag får heller ingen blödning. Är på ruvardag 20 nu och blir grymt frustrerad och ledsen över att inte veta vad som händer med kroppen. Ser fortfarande "gravid" ut då min mage svällde upp på en gång.
Åh grattis till plusset! Men vad säger du?! Ingen blödning och testerna säger icke gravid? Hur går det ihop? Är det för gamla tester? En gång råkade jag ta äl test ost för grav test som ifs visade gravid....
Men vad säger kliniken?
Jag har redan fått lite färgade flytningar så det känns kört men testdagen är om 1 v. Jag är på ruvardag 6. Inga spända bröst alls men mensvärk :( ....
Hoppas verkligen att det är fel på dina tester och du är gravid fortfarande :)