Emmis84 skrev 2016-09-22 10:25:22 följande:
Haha... ja jag får väl ta lugna ner mig lite Och sluta läsa så mycket på internet .. Med värkar menar jag typ mensvärk. Det har jag haft hela tiden fram tills idag då jag inte känner något alls. Detta är också min första IVF och det är väl därför man analyserar sönder allt..
Ang din ET .. hade jag varit som dig hade jag ringt tillbaka och förhört mig om Varför dom har valt att skjuta upp. Den enda orsaken till varför man skulle skjuta upp en ET (enligt min klinik) är då man är kraftigt överstimulerad? Hur många äggblåsor hade vid ditt senaste VUL?
Ja, det är nog skönast för dig ;)
Jag har inte ringt ännu.
De sa inte ens hur många blåsor. Läkaren sa till sin student "Här det du att slemhinnan är jättefint skiktad och att det är många blåsor som växer till sig" sen räknade han dem men sa inte till mig hur många han räknade till :(
Sen fick jag lämna blodprov och gå hem. Fick med mig två sprutor som de sa att jag kanske skulle ta istället för Ovitrelle. Inte ett ljud om att jag var överstimulerad. Jag har inte ens ont i magen. Känner mig ju fullt frisk.