Har min sambo blivit lesbisk?
HejHar ett litet problem som gnagt mig ganska länge.
Börjar misstänka att min tjej sedan många år blivit lesbisk på nåt vänster.
Allt började för ca 5 år sen när vi pratade fantasier efter en del alkohol, Hon berättade då för mig att hon ville ha sex med en tjej tillsammans med mig.
Sagt och gjort, Vi skapade en profil på några olika sajter där man kan hitta andra att ha sex med men att hitta en singeltjej var lättare sagt än gjort så tillslut kom vi fram till att vara med ett annat par och vi älskade det båda två.
Finns absolut ingen svartsjuka mellan oss så vi har fortsatt träffa olika par några gånger och trivts med det.
Hon undviker helst sex med killen i det andra paret men gör det oftast för att kunna vara med tjejen i det par vi träffar. Detta kanske har skett en till två gånger per år.
Har även träffat några singeltjejer tillsammans och då har hon gått lös fullständigt med den tjejen och jag har verkligen känt mig bortglömd och bara fått vara med små delar av akten. "Femte Hjulet" är ett begrepp som passar in riktigt bra känner jag:(
Senaste åren har det känts som hon kanske fått för mycket smak av tjejer, Jag känner mig absolut inte hotad och hon skulle aldrig lämna mig för en tjej säger hon och det tror jag verkligen på men det enda som gör henne riktigt
kåt är när hon fantiserar om tjejer, Brukar fråga och då berättar hon att hon ligger och gnider sig med en annan tjej bla.
Problemet är ju att jag tänder på det men sanningen är den att bara mig blir hon inte upphetsad av utan måste ligga och fantisera om olika tjejer hon känner eller inte känner. Detta förnekar hon starkt men jag har känt såhär länge och verkligen insett att det bara är tjejer som tänder henne.
Hon gillar att läsa sexnoveller- Bara lesbiskt tema
Hon gillar att se porrfilm ibland- Bara lesbiskt tema
Vi har ofta sex, och riktigt bra sex men förmågan att ta initiativ är helt obefintlig, Har pratat med henne om detta väldigt många gånger och hon förstår att jag tycker det är tråkigt när hon aldrig överraskar med någonting eller gör saker själv, Efter vi pratat om det försöker hon verkligen göra saker i en eller två dagar, sen samma visa igen
Kanske blev långt och rörigt men VAD SKA JAG GÖRA?