• Anonym (Bög?)

Kille som gillar killar

Hej!

Är en grabb på 30 år som har ett problem, följande: Jag tänder enbart på killar/män. Älskar allt som har ed killsex att göra, analt, suga, runka, kyssas osv och nu har jag träffat en underbar kille som är lika gammal som mej, men jag har aldrig fått känslor för en kille, blir bara kär i tjejer!

Har tänt på killsex sen jag var typ 10 år och redan då brukade jag föra in saker i analen och önska att det var en kille, men det dröjde fram tills jag var 18 innan jag tog modet till mej att ha sex med en man (vi var KK´s i 10 år efter det), har vart med ca 10 killar samanlagt.

Mina förhållande med tjejer tar oftas slut för att jag inte vill ha sex med dem, är otrogen med killar under mina förhållanden för att bli tillfredställd. Men hur ska jag bli kär i killen jag träffar nu? Vill verkligen att det ska bli han och jag, sexet är underbart! Tacksam för tips?

• Svar på tråden Kille som gillar killar
  • Anonym (v)

Du verkar lite osäker på din sexualitet definitivt bög eller bi är du enligt min bedömning

• Anonym (Bikille)

Jag är bisexuell, men har hittills bara blivit kär i tjejer. Jag vet inte om jag kan bli kär i en kille ens. Men jag blir helt tilllfredsställd av tjejer också. Fast jag brukar bli påsatt med strapon då o då av tjejen....

Det låter som att du träffat killen för sex från början, och hoppas att känslorna ska växa fram. Ja de kanske de gör, men det underlättar nog om ni spendera mycket tid tillsammans. Gör roliga saker. Om det skiter sig med killen, gör tvärsom nästa gång. Börja med dejting osv innan ni går vidare till sex.

Det låter ju som att du ska låta tjejerna vara helt, om du inte vill ha sex med dem.

Svar på tråden Kille som gillar killar