• Anonym (Nyfiken tjej)

Lesbisk/bi eller helt vanlig?

Har sådan längtan och lust efter att få röra en tjej, att få röra en tjej så som man själv gillar att bli rörd. Detta med kvinnligt sex käns så oerhört sensuellt. Är hetero men tänder nåt så sjukt på lesbisk porr eller kan jag till och med känna attraktion på typ stan.

Någon som känner likadant?

Ni tjejer som varit med en annan tjej (eller flera givetvis) kan ni inte berätta mer om hur det inträffade och hur det var? :)

• Svar på tråden Lesbisk/bi eller helt vanlig?
  • Anonym (Whaaat?)

Hur är man när man e helt vanlig då? Med tanke på att du inte tycker bi alt. Flata inte e vanligt :D

• Anonym (Nyfiken tjej)
    Anonym (Whaaat?) skrev 2016-08-02 23:17:19 följande:

Hur är man när man e helt vanlig då? Med tanke på att du inte tycker bi alt. Flata inte e vanligt :D

Haha ja det lät riktigt konstigt, menade att om det är helt vanligt att ha de tankarna :)
  • Anonym (Kvinna 35 år)

Jag har alltid levt i heterosexuella förhållanden, har aldrig blivit kär i en tjej, men fantiserar ofta om sex med en tjej (ofta med en nära vän till mig som jag är attraherad av). Ser jag på porr är det alltid lesbiskt sex som jag tittar på. Många sexfantasier försvinner ju när man inte är kåt längre och att de då inte känns så aktuella längre, men sex med en kvinna är något som jag verkligen vill ha.

• Anonym (Bikille)

Egentligen spelar det ingen roll hur man betecknar sin sexualitet. Etiketten är meningslös. Men jag tycker det är intressant att det är så många som är hetro som tänder på personer av samma kön... då är man ju bisexuell. Eller? Är inte det självaste definitionen av bisexualitet?

Sen att man inte lever ut det är ju ngt helt annat. Själv är jag bisexuell, men jag tror aldrig att jag skulle kunna ha ett vanligt förhållande med en kille. Bara rent sexuella relationer.

• Anonym (Tjej, 26)
    Anonym (Nyfiken tjej) skrev 2016-08-03 10:33:31 följande:
    Haha ja det lät riktigt konstigt, menade att om det är helt vanligt att ha de tankarna :)
    Ja, det är helt vanligt att ha sådana tankar om man attraheras av tjejer. Jag är bi och jag tänker på sådana saker hela tiden trots att jag är gift och har barn. ;P
  • Anonym (Tjej)

Jag har sen tonåren tänt mer på tjejsex än sex mellan man/kvinna. Om jag tex ser på porr så är det alltid mellan två tjejer. Nu är jag gift med en man sen 18 år och vi har fem barn tsm. Men jag fantiserar fortfarande om tjejsex. Hoppas få uppleva detta någon gång.

• Anonym (Whaaat?)
    Anonym (Nyfiken tjej) skrev 2016-08-03 10:33:31 följande:
    Ha ha :D ja d e helt normalt :)
  • Anonym (susan)

Jag veet hur ni känner OCH vad som kan hända. Är över 40år o har fyra barn. Hade aldrig varit med en annan kvinna - före 16.4-2016. Dagen då mitt liv tog en tvär vändning. Ännu funderar jag ibland på hur det hela hände o hur vi vågade. Fick en ny kollega i höstas o vi blev goa vänner i vintras, började gå ut o festa o träna o så. Blev väldigt nära o hon började betyda jättemycket för mig, kramar avlöste varandra, sms ändrade karaktär. Så - en dag (natt) när vi kom hem till henne efter en utekväll bara hände nåt, hon klädde av sig där o då o jag kunde inte motstå henne då hon stod o log mot mig. Sexet...beröring, mjukheten, närheten, ingen brådska...allt kändes för underbart. Sedan den dagen har vi en relation som INGEN vet om o ingen får veta om (hon är läkare o skulle skada hennes rykte).
    Vi har tom talat om att flytta ihop men kommit till att vi ska ha två lägenheter,  man kan behöva sitt eget space ibland. Jag ligger i separation (inte pga henne utan sen länge) o har nu fått lägenhet o alt känns super. Sexet med en kvinna är fantastiskt...vi är så nära, det är inte så presationsinriktat...ja, svårt o beskriva men njuuter till 100....rekommenderar.

Svar på tråden Lesbisk/bi eller helt vanlig?