Jag veet hur ni känner OCH vad som kan hända. Är över 40år o har fyra barn. Hade aldrig varit med en annan kvinna - före 16.4-2016. Dagen då mitt liv tog en tvär vändning. Ännu funderar jag ibland på hur det hela hände o hur vi vågade. Fick en ny kollega i höstas o vi blev goa vänner i vintras, började gå ut o festa o träna o så. Blev väldigt nära o hon började betyda jättemycket för mig, kramar avlöste varandra, sms ändrade karaktär. Så - en dag (natt) när vi kom hem till henne efter en utekväll bara hände nåt, hon klädde av sig där o då o jag kunde inte motstå henne då hon stod o log mot mig. Sexet...beröring, mjukheten, närheten, ingen brådska...allt kändes för underbart. Sedan den dagen har vi en relation som INGEN vet om o ingen får veta om (hon är läkare o skulle skada hennes rykte).
Vi har tom talat om att flytta ihop men kommit till att vi ska ha två lägenheter, man kan behöva sitt eget space ibland. Jag ligger i separation (inte pga henne utan sen länge) o har nu fått lägenhet o alt känns super. Sexet med en kvinna är fantastiskt...vi är så nära, det är inte så presationsinriktat...ja, svårt o beskriva men njuuter till 100....rekommenderar.