• FaithHope

Lågt AMH - gravid med kinesisk akupunktur??

Finns det någon här? 

Jag har lågt amh, gick på akupunktur förra året och blev gravid men slutade i missfall, har inte tänkt på de förrän nu att de kanske va akupunkturen som hjälpte till? har inte gått nån mer behandling efter...

ska börja nu på onsdag igen på rådmansgatan i sthlm.

finns de någon som har lågt amh och blivit gravid på naturlig väg med hjälp av akupunktur??

• Svar på tråden Lågt AMH - gravid med kinesisk akupunktur??
  • FaithHope

Ingen??

Jag var iaf idag på min första behandling och fick örtmedicin att äta. Hoppas de tar sig nu

• loppi

Nej, sorry! Har man lågt AMH så är man lite körd. Jag är en av dem. Visst man kan äta DHEA som ger fler ägg men inte bättre kvalite. Har kört några ivf som misslyckats och om jag visste det jag vet idag så skulle jag gått på donerade ägg direkt istället.

Lycka till

• klariis

hej, vet du hur lågt du hade?

jag hade lågt amh och min fertillitetsläkare rekommenderade faktiskt  kinesisk akupunktur. 
    Jag kan säga att innan körde jag 4 inseminationer och det fungerade inte som vi ville. Körde akupunktur efter 2 av dom och sen pausade jag och min man 2 månader för att köra ivf och under dom två månaderna blev jag gravid. Jag är övertygad om att akupunktuer hjälpte att få en balans för även min mensvärk blev bättre. Stay strong, dom gav oss en 2-3% chans att vi skulle lyckats + att min man hade lite dåliga spermier så dom tänkte att det inte fanns jättestor chans för oss. Men det gick!

Svar på tråden Lågt AMH - gravid med kinesisk akupunktur??