• Anonym (Nej)

Det finns inget som bonusmorsor gör rätt!

Neps. Nyss fick jag höra av min bonus att det minsann var myyyycket roligare hos mamman!
    Jorå, tristast i världen är jag haha.

Detta sa han efter att ha fått gå tillbaka och både spola efter sig och  tvätta händerna efter toalettbesöket. Inte nog med det! Det stackars barnet fick lov att borsta tänderna också eftersom han skulle gå och lägga sig

Det är ingen hejd på denna vedervärdiga bonusmorsa ser ni!

Tänkte som lite motvikt till de trådar där det ondgörs sig över bonusbarn.  

• Svar på tråden Det finns inget som bonusmorsor gör rätt!
  • volvo142

Haha usch vilken bonusmamma du är! Drömmernä men det låter nog likadant hos mamman vid sådana tillfällen..  :)

• Anonym (Nej)
    volvo142 skrev 2016-07-29 20:39:49 följande:

Haha usch vilken bonusmamma du är! Drömmernä men det låter nog likadant hos mamman vid sådana tillfällen..  :)

Ja fy tusan så dan jag är! Jo så klart han säger så där med haha. Och här äter vi minsann baaaaaaaaaaara god mat jämt!
  • SupersurasunkSara
    Jag var sååå elak i morse när bonus inte fick äta av gurkan som ruttnat Vi är så jäkla elaka vi bonus/styvmorsor!
  • SupersurasunkSara

Jag var dock rätt bra och ha sen iaf Vi var i lekparken och jag sprang förbi apoteket först medan de fortsatte till lekparken. När jag kom tjöt bonus: JAAA! NU kan jag åka linbana. Tydligen var inte pappa betrodd med att ge fart. Men pappan fick iaf testa en gång så gick det bra sen.

Jisses vilken kul länk! Hahahaha. Jag är också en assholeparent fast det inte är mitt barn eg då förstås

• Anonym (Ordning o reda)

Eftersom bonus bor hemma hos mig på deltid,sa jag från dag 1 att i mitt hus är det mina regler som gäller.Min man håller med,för att han älskar mig.Så vi har inte haft några större problem,bonus lyssnar på mig.

• SupersurasunkSara
    Anonym (Ordning o reda) skrev 2016-07-30 20:40:07 följande:

Eftersom bonus bor hemma hos mig på deltid,sa jag från dag 1 att i mitt hus är det mina regler som gäller.Min man håller med,för att han älskar mig.Så vi har inte haft några större problem,bonus lyssnar på mig.

Nu tror jag du missuppfattar trådstarten lite...  Jag tolkar den som lite humoristiskt ironisk då bonusmammor som ber om råd så ofta får ta skit här oavsett om de inte vill ta något ansvar alls eller om de tar fullt ansvar.

• Anonym (Nej)
    SupersurasunkSara skrev 2016-07-30 20:58:01 följande:
    Nu tror jag du missuppfattar trådstarten lite...  Jag tolkar den som lite humoristiskt ironisk då bonusmammor som ber om råd så ofta får ta skit här oavsett om de inte vill ta något ansvar alls eller om de tar fullt ansvar.
    Ja, så menade jag. Och så lite som motvikt till de trådar där en del skriver hur jobbiga deras bonusbarn är och att de önskar att de inte fanns osv. Klart min bonus är lika jobbig som mina egna var ibland och i ärlighetens namn, LITE drygare är det när bonus är jobbig än när mina var det. Bonus är ju inte min egen, det finns inte den där grundkärleken, men det är ju inte bonus märker av.

Jag var också bra att ha sen idag trots allt eftersom jag föreslog att vi skulle gå till glassbaren efter promenaden Då sa bonus: Ja, men då måste man tvätta händerna innan man äter (KORS I TAKET ) så det inte kommer bakterier på glassen.
  • Fånga dagen

"Det finns inget som bonusmorsor gör rätt"

Jodå det finns det visst! Massor!  Det är bara det att vi inte läser om dom här.Glad

• Anonym (...)

Ja min tonårsbonus tyckte att jag kunde dra åt helvete. Orsak: hen fick inte vara hemma ensam på helgerna längre då vi drar till landet, efter att haft fylleslag för typ tionde gången på raken och alla grannar klagat lika många gånger..

• Anonym (Man40)

Du låter som en fantastisk bonusmor tycker jag! :)

• Blueberrypie

Jag blir kallad "elak mamma" rätt ofta, av mitt biologiska barn.

Städa rummet! - Dumma mamma!

Nej, du får inte ta en glass tre minuter innan maten! - Elak mamma!

Nej, vi äter inte godis på en tisdag! - Du är världens sämsta mamma!

Listan kan göras lång. Men om någon annan frågar barnet; "nä, din mamma är inge snäll va?", så svarar barnet alltid: "joho! Min mamma är världens bästa mamma!"

Svar på tråden Det finns inget som bonusmorsor gör rätt!