• Anonym (Bikille)

Trekant mmk?

Hej,

Jag är sedan 15år ihop med en underbar kvinna.

Jag är bisexuell, men det är inget som jag sagt. Har väl helt enkelt förtryckt det hela. Det hade ju varit lätt om man sagt något tidigare i förhållandet men nu är det ju som det är.

Jag är jättesugen på att vara med en kille, antingen ensam eller vid trekant. Men hur fan kläcker man ur sig det egentligen? Och när gör man det? Vid småpratet efter sex? Och tror ni tjejer blir äcklade eller tända av två killar som sätter på varandra?

Jag är naturligtvis rädd att hon lämnar mig eller liknande eller blir äcklad av det, men samtidigt känns det tungt att hålla min sexualitet hemlig. Även om hon inte tillåter mig att vara med en kille, känner jag att det är tungt att hålla det hemligt. Och är det inte rätt vanligt att tjejer vill ha trekant med två killar?

Jag har försökt att prata lite med henne om trekant tidigare, och om hon skulle tända på andra killar och så, men det har hon kategoriskt nekat till. Men jag vet inte om hon är ärlig eller om hon bara säger det, för att vara snäll mot mig . Jag brukar även regelbundet fråga om det är något hon drömmer om i sexväg, eller om ser är något nytt hon vill testa. Men hon säger att hon är helt nöjd.

Jag tänker inte vara otrogen. Hellre ett antal år till utan killsex alltså...

• Svar på tråden Trekant mmk?
  • 100kgpappa

Tror inte det är så vanligt, de flesta tjejer är nog nöjda med en kille i taget, och tyvärr är det ännu färre som går igång på att killarna har sex med varandra.

Men förstår att det är jobbigt att gå och bära på en hemlighet också, men ända sättet att säkert få reda på hennes tankar om det är ju att "komma ut", men det är ju en risk, beroende på hur hon tar det.

• Anonym (Mr Prefect)

Vi är bisexuella och träffar ett par som gått från 'heterosexuella' till bisexuella.. Först hon med frun. Sedan visade det sig att han var bi, men frun gillade det inte alls. Det var dock en vaneprocess i tankevärlden, så plötsligt en gån då det bara var jag och det andra paret så sög jag honom och sen sög vi honom tillsammans...

Svar på tråden Trekant mmk?