• Fighter57

sjung!!

Visste inte vart jag skulle sätta denna tråden. Är så blyg! Men ÄLSKAR och sjunga!! Men vart ska man börja!? Vågar inte ens sjunga för min sambo eller min bästa kompis. Men tror jag sjunger rätt bra! Har hört det av min familj iaf!

• Svar på tråden sjung!!
  • Aniiee

I tvättstugan, när maskinerna går. Våga ta i ordentligt, ingen hör dig där. 

Nästa steg är i duschen. Din sambo kommer säker höra om han är hemma, men skit i det. Han ser dig i alla fall inte.

Sen när du känner dig trygg i duschen så förflytta dig till disken. När du klarar av att sjunga, i köket, när din sambo är hemma, så är det dags att skaffa en mic, ett inspelningsprogram till datorn, och ett youtube-konto.

För övrigt heter det ATT sjunga, inte OCH sjunga. Nitpick.

Och, ja, jag menar totalt allvar här. Lycka till.

Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Fighter57
    Aniiee skrev 2016-07-15 00:40:37 följande:

I tvättstugan, när maskinerna går. Våga ta i ordentligt, ingen hör dig där. 

Nästa steg är i duschen. Din sambo kommer säker höra om han är hemma, men skit i det. Han ser dig i alla fall inte.

Sen när du känner dig trygg i duschen så förflytta dig till disken. När du klarar av att sjunga, i köket, när din sambo är hemma, så är det dags att skaffa en mic, ett inspelningsprogram till datorn, och ett youtube-konto.

För övrigt heter det ATT sjunga, inte OCH sjunga. Nitpick.

Och, ja, jag menar totalt allvar här. Lycka till.

Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
    Bra tips! Ska försöka mig på det. Haha ja jag vet att det heter att. Var nog lite snabb där :)
  • scanmia

I Göteborg finns underbara "Vi kan inte sjunga"-körer (googla!) för alla dem som tror att de inte kan sjunga. Kanske har det spridit sig till dit du bor?

Bra ställen att öva på är annars i bilen, när du dammsuger eller städar till hög musik. Lycka till!!

• Skorpion76
    scanmia skrev 2016-07-15 12:06:26 följande:

I Göteborg finns underbara "Vi kan inte sjunga"-körer (googla!) för alla dem som tror att de inte kan sjunga. Kanske har det spridit sig till dit du bor?

Hihihi, vilket smart initiativ! Lite som radikal cheerleading där alla kan vara med även om man inte är blond, trådsmal och barbiesöt!
    Diamond Pethead
Svar på tråden sjung!!