Storrökande sambo
Jag är en kille i dryga 25-årsåldern som undrar ifall det finns någon här som har nåt bra tips för hur jag kan få min flickvän att inte röka så förbannat mycket. Jag tycker att hon röker precis hela tiden. Vid varje reklamavbrott på TV ska hon ut och röka, det första hon gör på morgonen är att röka, det sista hon gör på kvällen är att röka, kommer vi ut ur en affär ska hon röka, har vi ätit ska hon röka osv. Hon säger själv att hon röker drygt ett paket om dan typ 25 cigg.
Jag har inga jätteproblem med att hon röker bara det inte vore precis hela tiden. Jag tar också en cigg ibland men röker inte varje dag. Jag vill ju inte tjata hål i huvudet på henne då jag misstänker att det har motsatt effekt. När jag tar upp ämnet säger hon att hon ska trappa ner eftersom hon ändå ska sluta när det är dags för oss att skaffa barn om några år men ändå fortsätter hon likadant. Hälsoriskerna fattar hon men bryr sig inte eftersom "hon ändå ska sluta snart"
I övrigt är hon inte trashig på något sätt. Inte överviktig, klär sig bra och är väldigt social. Att det blir ganska dyrt är inte heller något stort problem då jag tjänar bra. Hon pluggar men jobbar dessutom extra.