Nu ska vi se om jag kommer ihåg rätt, var lagomt morfinpåverkad när jag fick infon.
Då jag hade höga värden inför äggplock så fick jag ta nässprej ist för spruta för äggmognad. Systemet kunde då nollställas och ingen egen hormonproduktion som skulle resultera i blödning ganska omgående. Så för att stötta en eventuell graviditet efter återföring så kör jag efter det schemat.
Har testdag nu på lördag men skulle så gärna ha resultat redan imorgon då karln fyller år. Kan inte tänka mig någon bättre present! (Givetvis om det visar positivt)
Så har googlat mig gul&blå men verkar inte vara så många som går efter det här protokollet.
Har redan tagit några tester för att hålla koll på nivåerna. Tog ett i onsdags då 3 dagar efter spruta nr2 som var helt negativt. Även ett i fredags innan sista sprutan, negativt.
Men nu till det kluriga!!
Tog ett test igår, även det 3dagar efter Ovitrelle, som var klart positivt!!
Även nu idag på morgonen!!
Men vet inte om jag vågar lita på att dom faktiskt är positiva utav graviditet eller om sprutan nu helt plötsligt dröjer sig kvar?!
Är på ruvardag 11 och inte direkt optimist när det gäller fertilitet & tester efter alla dessa år.