• dudetten

Körkort online eller liknande inför teoriprovet

Hej!

Har äntligen börjat med körkortet. Är orolig inför teoriprovet. Läser boken och gör även faserna på körskolan.

Är det någon som har köpt medlemskap på körkortonline eller liknande?

Och vad är erat tips inför teoriprovet?

• Svar på tråden Körkort online eller liknande inför teoriprovet
  • BlueBalloon

Repetition, repetition, repetition! Och lite djupa andetag på det. Jag använde mig av olika körkortsappar i mobilen, lätt att öva även när man bara har en liten stund över. De flesta frågor är uppbyggda på samma sätt även fast det handlar om olika saker så det viktigaste är att du tar dig tid att läsa frågorna noga. Det kommer gå bra :)

• dudetten

det finns några grattisappar, iKörkort och ta körkort men vet inte hur bra dem är :)

• BlueBalloon

Jag använde iKörkort, fullversionen är värd sina kronor :) där kan du välja antingen blandade test eller om det är någon särskild kategori du vill öva på. Superbra!

• Decibel84
    BlueBalloon skrev 2016-07-03 12:49:30 följande:

Jag använde iKörkort, fullversionen är värd sina kronor :) där kan du välja antingen blandade test eller om det är någon särskild kategori du vill öva på. Superbra!

tycker du att den appen räcker eller använde du böckerna också?
  • Whambatta10

Min dotter använder Elevcentralen Premium. Ungefär som körkortsboken fast på datorn, surfplatta eller telefonen. Kräver dock att du är inskriven på körskola eftersom anpassningen sker efter din teori och körning..Typ 1400:-
    Fördelen gentemot körkortboken är att alla nyheter kommer direkt, man behöver inte sitta med gammal information i en bok som kanske uppdatteras 3ggr per år.

• Chiabattaanna

Jag använder Körkort Lätt. Tycker att den har all information man behöver och dessutom massvis med övningsfrågor. Den är ganska billig jämfört med de andra om man vill spara några kronor! Lycka till!

Svar på tråden Körkort online eller liknande inför teoriprovet