Blev jättefull, spydde och sket ner mej och min man fick ta hand om mej. Hur ska vi överleva det här?
Jag ska börja med att skriva att jag är 30+ och min man 40+. Jag dricker ofta och gärna, men blir extremt sällan full, vill ha kontroll och hatar att va bakis. Dessutom har jag ganska vår IBS och alkohol kan ge mej rejält ont. Tar däremot gärna ett glas en vanlig tisdag liksom. Ett glas. Igår var vi på fest. Jag gillar egentligen inte rödvin efterdom jag ofta mår illa av det, men det var det som bjöds. Hade jättetrevligt och vi var många som drack mer än vanligt. Tilläggas bör att jag går på c9, en sorts detoxkur och ätit extremt lite senaste veckan. Min man som är den som brukar bli för full var typ nykter, tog en öl bara. När vi skulle hem spydde jag först i svågerns bil och på mej själv. Väl hemma började kaoset. Jag minns bara fragment, men vet att jag spydde och att det var rödvinskräks överallt. Vet att jag fick diarree oxå, och minns att jag tuppade av och ramlade av toastolen flera gånger. Min man som åkt hem tidigare än mej låg och sov men vaknade, och hittar alltså mej med rödvinsspyor och bajs. Alltså att ens skriva det här gör så ont i mej! Minns hur han bara skriker rakt ut, men sen får han av mej klänningen och lägger mej i badet. Hela tiden kräks jag. Han tvättar av mej, skurar och sanerar badrummet, släpar mej till soffan där han bäddar ner mej med handdukar och hink. Mina kläder fick han slänga. Nu idag kan jag knappt se på honom. Han säger att det var typ det vidrigaste han varit med om, men har samtidigt garvat och sagt att det är klart att frugan behöver ta sej en riktig bläcka för en gångs skull typ haha. Men jag kan liksom inte komma över att jag legat där insmetad i bajs, kräkandes och snudd på medvetslös.
Hur ska jag göra? Vad ska jag göra? Kommer det här förstöra vår relation? Usch, aldrig haft sån ångest...