Telefonabonnemang - Hemtelefoni?
Vad har ni för telefonabonnemang på den fasta telefonen?
Vad har ni för månadsavgift?
Faktura avgift? Eller andra avgifter?
Vad har ni för telefonabonnemang på den fasta telefonen?
Vad har ni för månadsavgift?
Faktura avgift? Eller andra avgifter?
Svår fråga. Jag har ett totalabonnemang där telefonin ingår. Finns det nån modern människa idag som har hemtelefon på egen faktura?
Fast telefoni känns ganska meningslöst 2016 om man inte bor mitt ute i ingenstans där det inte finns täckning
Men skaffa en mobil då. All fast telefoni är borta inom ett par år.
Har någon ens ett (förhållandevis dyrt) fast abonemang 2016? Hade någon ens det 2010?
De enda jag vet om som har "fast" är de som har mobilt där de bjuder på fast, eller har "hubtelefon"
Vi har faktiskt fortfarande en fast telefon. Japp, väldigt retro. ComHem. 69 kr per månad + samtalsavgifter som brukar landa på runt 100 kr. Möjligt att de har en fakturaavgift om man inte betalar via autogiro, men det gör vi så det är inget vi betalar.
Jag ser nu att de har nya abonnemangsformer som kan sänka priset en del. Ska se över det så fort deras site kommer igång igen efter underhållet.
Oj det var länge sen jag hade fast abonemang
Jag har mitt fasta abonnemang kopplat till mobilen & det kostar ingenting via 3!
Tog det med bredbandet pga att det var billigare att täckna med fast tele än utan. Så tjänade på det, dock aldrig använd.
Vi har inte haft fast telefon på länge, men tycker att det skulle vara bra om någonting händer (grannen hittade inte sin mobil när sonen hade feberkramper och hon behövde ringa ambulans!!) vi tog com hem a 49/mån och då tillkommer samtalsavgifter. Alternativet var 99/mån inklusive allt!
Tycker att tidigare prisuppgifter låter dyra, så att se över era abonnemang!
Jag har iptelefoni från Comhem med mitt gamla fasta nummer. Comhem har inte fast telefoni. Iptelefonin funkar på samma sätt som fast men med en viktig skillnad den funkar inte vid strömavbrott. Detta gör att det inte funkar för äldre som behöver larm så jag skulle säga att det är rätt många som har fast telefon.
Min telefon ingår i ett gruppavtal så det kostar inget extra. Dock är det dyrt att ringa så använder mobilen mest.