• Oscarsmamma84

Varför har jag så ont?

Vad kan detta vara?. Hade ont i hela magen igår o även inatt o nu idag o det gör ont inuti musen. Har känt bebis o så dessa dagarna. Är i v 36. När jag går så är det som ett tryck neråt. Jag har foglossning men känns inte riktigt som det. Nåt skumt som hände när jag var på toa igår så när jag skulle torka mig efter jag kissat klart så kom det mer kiss utan att jag kände att det skulle komma mer.

E fundersam vad det kan vara

• Svar på tråden Varför har jag så ont?
  • Mammatilljesperochkevin06

Gumma. Det låter lite som att där är en förlossning som håller på att starta ;) kan vara att du läkte vatten eller att slemproppen har gått du kan även känna dej lite bajsig du ska nog ringa ut till kk lycka till :)

• Oscarsmamma84

Det var bara en gång det hände så på toa. Igår lindrades smärtan med alvedon o varm dusch o jag har för mig att de säger att lindras det på så sätt så e det inte förlossningen ? Detta e andra barnet men hade inte så med första då jag blev igångsatt v 37. Får ringa uppmot dagen om det ej går över. Lovade sambon det.

• Sara222

Det är nog bara förvärkar du har, det är som molande kraftig mensvärk. Trycket nedåt är ju att bebis håller på att fixera sig, Ta det lugnt! :)

• Oscarsmamma84

Har tagit alvedon idag så det hjälper lite. Har inte ringt utan avvaktar. Barnet rör sig som vanligt så jag e inte orolig e bara jobbigt o ha så jäkla ont.

• Oscarsmamma84

Har varit hos bm o bebisen e tydligen fixerad nu o hon tror att det e min foglossning som spökar. Bebisen ligger väldigt långt ner o trycker på mina redan onda fogar. Ska på ett planerat TUL igen imorn så då får jag ju se om bebisen verkligen e fixerad. O hur den mår.

Jag har fortfarande ont o imorse kom jag knappt ir sängen. Så hade inte blivit ledsen om förlossningen startar snart

Svar på tråden Varför har jag så ont?