BF oktober/november 2016 3:de barnet
Jag väntar tredje barnet och är i vecka 17, eller 16+3 för att vara exakt. Jag gick med i en novembertråd direkt när jag plussat, men efter ett tag blir trådarna så otroligt röriga och övergår i Facebook-grupper, så jag la ner det.
Nu känns graviditeten mer på riktigt och jag fick suget att gå in här igen, men det är omöjligt att läsa in sig i gamla tråden så jag testar med en helt ny!
Jag är cirkus trettio år och bor i södra Sverige. Vi har två pojkar i skolåldern sedan innan och väntar som sagt tredje barnet. Beräknat födsel 29 oktober, men två saker gör att jag tror mer på BF i november, dels att jag gått över en och två veckor tidigare och dels att jag så gärna ville ha en novemberbebis!
Häng på! Välkommen!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-06-07 18:53
Jag skapar en ny tråd för oss som väntar tredje barnet av samma kön. Om du känner att du också har tankar, funderingar och känslor kring detta, sök upp tråden!
Tycker inte jag känner av bebisen så himla mycket än heller. Fast kan ju ha moderkakan i framvägg som jag hade med mina andra två, och då känner man ju mindre. Längtar tills man känner rejäla buffar/sparkar så man kan slappna av lite mer...