• missloco

HJÄLP! bortsprungen katt, medium?

Hej min katt "tjejen" är bortsprungen sedan två månader bakåt. Gjort allt jag kan och försöker med medium som sista utväg. Känner mig hjälplös och tom utan henne, hon var mitt allt och var med mig överallt! Någon som vet någon duktig eller kan se något? Snälla snälla svara i så fall :) tack på förhand.

Mvh

• Svar på tråden HJÄLP! bortsprungen katt, medium?
  • Maloubo

Brukar din katt vara ute?Jag har själv katter och de försvann.Jag har hittat dem med att lappa överallt,framför allt i butiken.Efterlysningar på Facebook.Och mina katter kom till rätta.

• missloco

Hej ja det är på landet så de första i byn vet om det. Men hon är aldrig ifrån mig och så åkte jag på semester men familjen var kvar hemma men hon kom aldrig tillbaka. Har en dålig känsla. Facebook har många delat inlägget men det hjälper inte i när vi bor i en by och de flesta vet om det. Ordet sprids så att säga :)

• flygrl

Usch va hemskt att din katt försvunnit. Har själv en kisse jag älskar jätte mycket och det skulle krossa mig om hon försvann. Men min e innekatt just för jag inte skulle våga ha henne ute.

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med hitta katten men jag hoppas verkligen hon dyker upp igen! Ge inte upp! Berätta gärna i tråden om hon kommit till rätta!

Tröstande hälsningar från mig som också älskar min katt! ;)

• missloco

Ja det skall jag göra. Jag har mina "dåliga känslor" inför detta nu så kanske kommer hon inte tillbaka men det är skönt om hon hittas då i alla fall för att få veta och få det bekräftat i alla fall

Svar på tråden HJÄLP! bortsprungen katt, medium?