• Seb81

Illamående 4 dagar innan mens

Hej!

I går måndag blev jag illamående runt lunch och det höll i sig hela dagen/natten... Vissa stunder trodde jag att jag skulle spy rakt ut vissa gånger! Nu idag är det samma fast det kom mer på em idag. Jag ska ha mens på fredag... Är det någon som känt så och det visat sig att du varit gravid? Har sjukt ont i brösten och har haft sedan dagen efter äl, men det har jag i bland så det är inte konstigt. Men det könns annorlunda nu!

Kan man ha så tidiga symtom? Någon som känner ingen sig?

• Svar på tråden Illamående 4 dagar innan mens
  • Seb81

Å grattis! Kände du några mer symtom?

Ja jag håller alla hårstrån på kroppen att det tagit sig denna gång!!

• augustibebis2016
    Seb81 skrev 2016-04-12 21:13:29 följande:

Å grattis! Kände du några mer symtom?

Ja jag håller alla hårstrån på kroppen att det tagit sig denna gång!!

Tack! hmm jag fes som en tok :P och jag var väldigt väldigt trött - satt på jobbet och somnade haha
  • Seb81

Fiser jag jag ändå som en tok haha! Idag är det tredje dagen som jag mår illa, mår sjukt illa idag! Undrar om jag ska ta ett test eller om jag ska vänta tills på fredag!? Testade du dig innan beräknad mens?

Ååååå hoppas hoppas att det är en liten i magen nu då så det inte är något annat jag mår illa för! Brukat ju aldrig må illa så här!

• Anonym (ett)

Jag hade BIM i måndags. I torsdags gjorde jag ett predictor early-test, för jag tyckte också jag kände att de var något annorlunda med mig. Och detta test KAN visa + 6 dagar innan BIM. Däremot för mig visade de negativt. Jag blev ledsen såklart.

Sen i lördags kände jag mig konstig och tänkte att de måste vara något. Gjorde ett test(vanligt) söndagmorgon, och de visade negativt.

Och sen i måndags(BIMdagen) på morgonen så skulle min sambo iväg och jobba hela veckan. Jag sa till honom att jag skulle testa mig innan han for för att IFALL de skulle vara något så skulle han få veta de nu. Däremot hade jag verkligen gett upp hoppet men jag testade och de visade Gravid 1-2 veckor.

De jag vill säga med min historia är att om man testar sig tidigare än BIM så är de så lätt att man blir besviken och ledsen. Jag tror för sin egen skulle är de bäst att vänta till BIMdagen.

Lycka till och hoppas du är gravid!!

• Seb81

Å grattis till plusset!!!! :D Önskar mig oxå ett haha! Jag tänkte ta ett i morgon, då är det en dag innan mensen ska komma, och sen igen på lördag om inte mensen kommit! Har testat så många gånger innan och blivit besviken så jag är van ;) Det roliga med denna månad är att jag hade äl på min födelsedag och räknar man ut beräknad födsel så är det på julafton! Hihi! Så lite roligt hade det varit, men jag ser hellre att bebben skulle komma år 2017 då min lilla brorsdotter fyller är på julafton!

I dag har jag mått så illa, känt mig otroligt bakfull haha... Vi får se om det är en bäbis eller en bakterie eller så i magen :) Tredje dagen med illamående som går över vid matintag och återkommer när jag börjar bli hungrig igen... Som sagt, det spörs :)

Spännande så in i bänken!!!!

Grattis igen och tack för era goda ord!

• Seb81

Testade nu på morgonen, negativt! Vi får se om mensen kommer i morgon eller på lördag... Gör ett nytt test i helgen! :/

• Anonym (ett)
    Seb81 skrev 2016-04-14 06:51:07 följande:

Testade nu på morgonen, negativt! Vi får se om mensen kommer i morgon eller på lördag... Gör ett nytt test i helgen! :/

De är verkligen så olika från person till person. Jag plussade på BIMdagen men inte dagen före. Och vissa kan plussa flera dagar innan BIM. Men de har väl med de där hcg att göra!

Så du har BIM imorgon? Jag hoppas du får dig ett plus!!

Jag mår också illa precis på samma sätt som du och jag har ju en liten i magen... jag håller alla tummar och tår för att de ska vara positivt för dig!!
  • Amber94a

Jag har en fråga jag har 4dagar tills mensen kommer i går mådde jag bra men i dag mår jag jätte illa ska man vänta tills den dagen mensen ska komma att ta ett gravid test???

Svar på tråden Illamående 4 dagar innan mens