• Anonym (malla)

hur skulle ni reagera om en jättejättegoa vän

plötsligt gav er en kyss på munnen? blev ni sårade, förskräckta, skulle ni svara på kyssen, skulle er vänskap vara i fara eller skulle ni kunna skratta bort saken o glömma den (dvs om ni inte kände samma sak)? just asking...ålder 40. Ni är jättebra vänner o kan tala om allt tillsammans.

• Svar på tråden hur skulle ni reagera om en jättejättegoa vän
  • Anonym (Jag)

Skulle nog bli förvånad och säkert säga typ "oj". Sen hade jag försökt prata med vännen och se vad som låg bakom.
    Är iförsig inte 40, men 30 år om det spelar någon roll.

• Anonym (ines)

hade inte kysst tillbaka iallafall! (Om jag inte hade såna känslor för denne) Hade nog mest blivit lite förvånad och frågat vad det där var =P

• HasseA
    Anonym (malla) skrev 2016-04-06 07:43:23 följande:

plötsligt gav er en kyss på munnen? blev ni sårade, förskräckta, skulle ni svara på kyssen, skulle er vänskap vara i fara eller skulle ni kunna skratta bort saken o glömma den (dvs om ni inte kände samma sak)? just asking...ålder 40. Ni är jättebra vänner o kan tala om allt tillsammans.

Är det inte till att börja med en viss skillnad mellan män och kvinnor? Jag bara känner det, men jag kan ha fel.

Men jag, som aldrig i livet fått varken en kyss eller en puss av en annan man, eller någon smekning av något slag, eller beröring mot huden, och inte så mycket kramar ens, bara snabba "hej"- och "hejdå"-kramar av närmare vänner och släktingar, jag skulle bli mycket förvånad, och skulle nog reagera instinktivt med att rygga undan. faktiskt, och sen undra "WTF!".
  • Anonym ((Y))

ja är du sambo blir du betraktad som otrogen av de flesta här allafall,,,här är du otrogen om du bara tittar på motsatta könet iett förhållande

• Anonym ((Y))

ja är du sambo blir du betraktad som otrogen av de flesta här allafall,,,här är du otrogen om du bara tittar på motsatta könet iett förhållande

• HasseA
    HasseA skrev 2016-04-06 08:43:49 följande:
    Är det inte till att börja med en viss skillnad mellan män och kvinnor? Jag bara känner det, men jag kan ha fel.

Men jag, som aldrig i livet fått varken en kyss eller en puss av en annan man, eller någon smekning av något slag, eller beröring mot huden, och inte så mycket kramar ens, bara snabba "hej"- och "hejdå"-kramar av närmare vänner och släktingar, jag skulle bli mycket förvånad, och skulle nog reagera instinktivt med att rygga undan. faktiskt, och sen undra "WTF!".
    Och varför jag tänkte kvinna/kvinna (eller man/man) vet jag inte, för det stod det ju inget om...
  • Anonym (Tjejen)

Det beror på vad man känner för kompisen, finns det en slags vibb så tror jag att man har märkt av den innan. Som sagt, skulle jag bli kysst av ngn jag enbart har kompiskänslor för så skulle jag bli förvånad och fråga varför. Det skulle inte förstöra något är min gissning.

• Anonym (Anonym)

Har kyst min bästa vänn flera gånger även gått längre och haft 3kant men jag är gift nu och hon lika så så det blir ju inte på samma sätt nu men om vi druckit en del så är det inte helt ovanligt att vi kysser varandra.

• Anonym (malla)

Kvinna-kvinna jaa. Finns vibbar ja.

• Anonym (ulle)

Jag hade antagligen inte kysst tillbaka, men för min del hade vänskapen definitivt inte varit över. Jag hade frågat varför hen kysste mig (kärlek eller åtrå) och jag hade gjort allt jag kunde för att vi skulle ta oss igenom det tillsammans på ett sätt som inte förstörde vänskapen. 

• Anonym (Tjejen)
    Anonym (malla) skrev 2016-04-06 13:03:41 följande:

Kvinna-kvinna jaa. Finns vibbar ja.

Ok..jag hade tyckt att det var modigt gjort av henne vare sig det hade varit besvarat av mig eller ej. Hade det varit någon jag haft rätt sorts känslor för så hade jag nog funnit mig snabbt och återgäldat kyssen ;)
  • Anonym (Ja)

Skulle gått ner, knäppt upp gylfen, tagit hans kuk i min hand och börjat suga.

Svar på tråden hur skulle ni reagera om en jättejättegoa vän