• Mayong

Tjej som söker tjej

Hej.

Jag vet inte exakt vad jag söker men jag skriver här iaf. Det jag vet är att jag vill prata med tjejer från hela landet, leder det till träff så är det ju awesome men i första hand så vore det kul med nya kontakter.

Jag är bisexuell, dock mer lagd åt tjejer :) min muffla dras till tjejer men hjärnan mer till killar.

Finns dock dåligt mä bi/lesbiska tjejer i min lilla stad så får vidga mina vyer lite såattsäga ;)

Jag vill prata om allt å inget liksom, humor är superviktigt för mig. Jag är tokärlig och härlig och inte den som är lättstött direkt så kul med likasinnade.

Har 3 pojkar som ligger i fokus förstås men när tid finns så reser jag gärna iväg och hittar på roliga saker. Konserter, festivaler och äventyr.

Gillar även skräckfilm, kroppskonst och inredning. Hör av er :)

Pusshäjj

• Svar på tråden Tjej som söker tjej
  • uddakvinna

Hej.

Du har varit gift?.

• uddakvinna
    Mayong skrev 2016-03-22 10:47:22 följande:

Hej.

Jag vet inte exakt vad jag söker men jag skriver här iaf. Det jag vet är att jag vill prata med tjejer från hela landet, leder det till träff så är det ju awesome men i första hand så vore det kul med nya kontakter.

Jag är bisexuell, dock mer lagd åt tjejer :) min muffla dras till tjejer men hjärnan mer till killar.

Finns dock dåligt mä bi/lesbiska tjejer i min lilla stad så får vidga mina vyer lite såattsäga ;)

Jag vill prata om allt å inget liksom, humor är superviktigt för mig. Jag är tokärlig och härlig och inte den som är lättstött direkt så kul med likasinnade.

Har 3 pojkar som ligger i fokus förstås men när tid finns så reser jag gärna iväg och hittar på roliga saker. Konserter, festivaler och äventyr.

Gillar även skräckfilm, kroppskonst och inredning. Hör av er :)

Pusshäjj

Läs gärna mina andra inlägg i andra trådar så förstår du lite mer om vem jag är.
  • Mayong

Nej jag har aldrig varit gift.

Hittar ingenting på denna sida så förstår inte vad du menar tyvärr.

• uddakvinna

Många som skriver till mig o säger de läst mina inlägg i andra trådar ska jag va ärlig så vet jag inte heller hur man gör.

Jag har ett mycket stort intresse utav leksaker som är av de grövre dimensionerna inte på längden.

Ju grövre desto bättre.

Gillar fisting och att töja mig mer o mer.

Är med på nästan allt.

• Mayong

Haha. Udda kommentar på ett seriöst skrivet inlägg men ha de så bra hörru! /M

• uddakvinna

Ok.

Synd du inte gilla samma.

Lycka till.

Kram.

• Anonym (J)

Jag har tidigare kollat runt på olika kk sidor men inte hittat någon som passar mig eller är seriös. Jag har också barn. Även en man (som vet och är ok med att jag vill träffa en tjej.) Precis som du är jag till en början uta efter att prata och se var det leder. Kram;)

• Anonym (19)

Hahaha shit! Lät typ som vi är själsfränder eller något ;) nä, men jag tycker vi verkar ganska lika. Tatueringar, rätt hår och gillar typ samma saker :) Är dock ba 19 ;)

• Mayong
    Anonym (J) skrev 2016-03-24 15:58:07 följande:

Jag har tidigare kollat runt på olika kk sidor men inte hittat någon som passar mig eller är seriös. Jag har också barn. Även en man (som vet och är ok med att jag vill träffa en tjej.) Precis som du är jag till en början uta efter att prata och se var det leder. Kram;)

Hoppas du hittar en tjej att träffa då som också är okej med att du är gift :) Lycka till med det och kraaaam
  • Mayong
    Anonym (19) skrev 2016-04-07 01:36:12 följande:

Hahaha shit! Lät typ som vi är själsfränder eller något ;) nä, men jag tycker vi verkar ganska lika. Tatueringar, rätt hår och gillar typ samma saker :) Är dock ba 19 ;)

Men va roligt :D synd att du skrev anonym kommentar då så man inte kan kika på vem du är :) Ha det bäääst
Svar på tråden Tjej som söker tjej