• Maddsutt

Rolig restaurang i Stockholm med tema - eller något annat skoj! Ge mig tips :)

Hej

Jag ska till Stockholm i helgen och gå "den gula promenaden". På kvällen ska jag och sambon gå ut.

Skulle vilja gå till en restaurang med tema eller något uppträde? Eller något annat skoj och kanske lite annorlunda :)

Inte för dyrt ???? Har du/ni tips?

• Svar på tråden Rolig restaurang i Stockholm med tema - eller något annat skoj! Ge mig tips :)
  • Duckan

Golden Hits om ni vill ha schlager/80-talstema.
    Annars har jag dålig koll på sånt. Krogshower finns ju, men då kostar det genast en bra slant.

• Anonym (Ndndnfmdm)

Gillar ni Thai kan jag rekommendera www.kohphangan.se/ostermalm/

Kliva innanför dörrarna där så är man i Thailand. Palmer, regnskog, kan sitta i tuktuk och äta... Spännande upplevelse! Finns en restaurang på Östermalm och en på söder.

• Anonym (Ndndnfmdm)

Som någon sa, golfen hits finns och Wallmans salonger. Då får ni show under middagen. Väldigt duktiga artister.

• Dr Nail

Djuret. Ett ganska unikt litet ställe i Gamla Stan. Temat är kött. Mycket kött :) Otroligt gott och inte speciellt dyrt, men kan vara svårt att få ett bord genom att bara dyka upp. Brukar behöva bokas.

• Duckan

Om ni hoppar underhållningen och bara vill äta prisvärt och gott har ni Fondueboden i Vasastan. Lite annorlunda i alla fall.

• Carambolan

Fotografiska är fantastiskt! Restaurangen är ganska vanlig högkvalitetsrestaurang (vegoinriktat men kött finns vid sidan av) men med troligen stans bästa utsikt och så är fotoutställningarna toppen :)

Svar på tråden Rolig restaurang i Stockholm med tema - eller något annat skoj! Ge mig tips :)