• EmmaRoSa

Fler som gått över tiden?

Hej allesammans!
    Tänkte vi som gått förbi beräknat datum kan samlas och babbla av oss lite frustration, mående, längtan, känslor inför förlossning m.m. Själv är det BF+5 nu och jag väntar femte barnet, är trött nu på att vara gravid, har ligamentsmärtor, järnbrist och är allmänt trött. Hoppas snart lillflickan vill titta ut!

Ha det fint/Emma

• Svar på tråden Fler som gått över tiden?
  • vikkey

Inte gått över ännu, men är på BF-3 och också rätt less. Valrosskänslan är.. sådär upphetsande. ;)

• EmmaRoSa
    vikkey skrev 2016-03-15 22:11:06 följande:

Inte gått över ännu, men är på BF-3 och också rätt less. Valrosskänslan är.. sådär upphetsande. ;)

Ja jobbigt minst sagt, man vill bara snusa bebis nu?
  • vikkey

Är första barnet och hela mamma-situationen skrämmer mig hyfsat, haha. Så just "sniffa bäbis" är inte lixom det primära, utan bara att klara nästa utmaningen efter dessa nio månader. ;)

• EmmaRoSa
    vikkey skrev 2016-03-15 22:22:23 följande:

Är första barnet och hela mamma-situationen skrämmer mig hyfsat, haha. Så just "sniffa bäbis" är inte lixom det primära, utan bara att klara nästa utmaningen efter dessa nio månader. ;)

Det kan jag dock förstå, första barnet va allt lite nervöst och så men du kommer fixa det galant. Lycka till när det är dags.
Svar på tråden Fler som gått över tiden?