Har två hankatter vill så gärna skaffa en katt till
Hej första gången jag gör någonting sånt här men vill se fall någon kan hjälpa mig.
Det är så att jag och min sambo har två underbara katter en på 4 i år 'Sabaton" och en på 2 år i år "Whiskey".
Skaffade Whiskey för jag kände mig dum när man hade träffat ny kille och man var på jobbet då hela dagarna och man märkte att Sabaton kände sig ensam på något sätt visst så fanns jag där för honom och finns där för honom varje dag efter jobbet.
Aja. När vi skaffade Whiskey så var det ju egentligen en ren chansning på att detta skulle gå bra för jag viste inte med egen erfarenhet hur svårt det kanske skulle bli.
Lyckligtvis så nu i dagens läge så är dem bästa vänner är med varandra över allt och busar hela tiden.
Det tog bara några dagar så lekte dem en massa sprang runt i lägenheten och man såg hur Sabaton blev pigg och lekfull igen...
Det jag vill komma till egentligen är väll nu att vi har två kastrerade hankatter som är bästa vänner till 100% Busar och myser hela tiden.
Tanken finns nu då att vilja skaffa en honkatt. En kattunge.
Finns det någon som har haft två hankatter kastrerade och fått in en hon kattunge? hur har det gått och så vidare?