• Värmandsbo

    Hjälp, 20 år och extremt liten penis!

    Som rubriken lyder...

    Hej jag är snart 20 år, och är oskuld. Jo varför ska jag berätta med tar allt från början lite kort..

    Jag viste ganska tidigt hur en kuk skulle se ut å vilken funktion den hade så redan i tidig ålder märkte jag på mina klasskompisarna snoppar i omklädningsrummet att deras va större än min, vist då brydde man säg inte..

    Men när jag kom till högstadiet så hade inte min växt någonting? Så jag drog den enkla utvägen eftersom jag skämdes över hur liten den var.. Slutade va med på gympan..

    Nåja åren gick å när jag va 16 år (jo jag var väldigt kort och hade inte kommit in i puberteten riktigt) så jag bad min pappa kontakta en läkare som kunde göra något åt det, å vist jag fick "hormonsprutor" även kallade "tillväxthormoner" eller "anabola", det hjälpte mig att komma in i puberteten, jag växte ca 35 cm på 3-4 månader, och jag fick mörkare röst.. Snoppen växte inte så mycket.. Så jag frågade läkaren om min snopp kommer bli "normal" och han svarade att ja när du är ca 19-20 så borde den ha växt klart och va fullt fungerade.

    Nu är jag 20 år och den är fortfarande lika liten.. Den är ca 3cm slak och ungefär 10-12 vid erektion, har även trång förhud så vid erektion vill den inte glids över ollonkanten.. Men slak är det ingen fara, kan tvätta den ordentligt. Men varför jag är oskuld är inte för att jag aldrig vart med en tjej, har varit med väldigt många tjejer faktiskt, men när det väl kommer till krita så har det varit jag som ger otalt och med fingrar.. För skäms över min penis.. Därav är jag oskuld.. Har också nobbat ett par förhållanden som jag vet, hade jag hade en normal penis hadejag vart med någon utan dem nu..

    Problemet idag är att jag är påväg in i ett förhållande med en tjej nu, och vill inte skämmas över min storlek på min penis för henne och vill heller inte nobba detta förhållandes pga detta..

    Så vad är erat råd? Få förhuden fixad? Kuken är heller inte tjock... Så jag är rädd för att den inte kommer att kännas... Läkarens namn vet jag inte... Och är det möjligt att kanske få tillväxthormoner igen?

    Snälla hjälp mig, vill bara ja seriösa svar.. Tack på förhand!

  • Svar på tråden Hjälp, 20 år och extremt liten penis!
  • Värmandsbo
    Progressiv skrev 2016-03-04 16:47:05 följande:

    Skulle du blänga snett på en tjej du duschade med om hon t ex hade riktigt små bröst?

    Tro mig, när ni befinner er i nakensituationer kommer hennes ögon att vara riktade mot dina egna, aldrig mot ditt könsorgan.


    Tack för alla dessa hjälpsamma svar.. Känner mig redan mer självsäker och ni lägger upp det så bra med att jämföra vad jag skulle tycka liksom.. Så tack vare er tror jag stt detta kommer att lösa sig bra :) tack så innihelvete!
  • Progressiv
    Värmandsbo skrev 2016-03-08 14:50:48 följande:

    Jo just det.. Min penis är inte heller tjock... Och jag har väldigt små pungkulor... Är nervöd


    Kommer att gå galant!
  • demokrati1995

    Gå hem med någon kvinna som du får samtycke ifrån . Sug av henne och sedan neka henne övrig samlag

    1. Du får se en naken kvinna

    2. Du får utöva någon form av sexuell aktivitet.

  • Anonym (Tips från coachen)

    Klart du ska fixa förhuden, oavsett. Resten får du nog leva med. Bara för att den är liten betyder inte att det inte kan vara njutningsfullt för en tjej, det handlar om vinklar.

  • Mikosan

    be en läkare skriva ut dermovat och gnid in vid ollon under förhuden så löser det sig efter tre veckor typ

  • Calabria

    lite larvigt att inte vilja visa kuken för en tjej för att du är rädd att bli nobbad. vad exakt är du rädd för? hon kommer inte kasta ut dig precis. om hon vill att du sätter på en strap on när du sätter på henne får du väl göra det då. inget fel med det

  • Calabria

    lite larvigt att inte vilja visa kuken för en tjej för att du är rädd att bli nobbad. vad exakt är du rädd för? hon kommer inte kasta ut dig precis. om hon vill att du sätter på en strap on när du sätter på henne får du väl göra det då. inget fel med det

  • Anonym (Pojja)

    Tjena Värmlandsbo!  Hur har det gått för dig? Blev du tillsammans med tjejen? Även om du inte gjorde det eller att det inte funkade så gör det inget. Jag förstår din oro och ångest men enligt kommentarerna som skrivit så är det ingen grej och det känns skönt att veta även för mig. 

    Jag hoppas det går bra för dig. Läste ditt inlägg och hejar på dig. 😁

  • Anonym (Milko)
    Värmandsbo skrev 2016-03-04 11:40:32 följande:
    Jo iof det låter väldigt fånigt.. Säkert mitt lilla hjärnspöke som gör att jag tänker såhär..

    Jag kan säga att jag kan få en tjej att få orgasm genom oralt ganska lätt, så den fronten är inga problem precis..

    Men både hon å jag är kanska kåta av sig.. Å när vi är kåta så brukar säga en del snuskiga saker liksom, och hon säger väldigt ofta "ta mig hårt och djupt" varav jag inte tänker mig för å svarar att jag ska det... Men det kan jag ju inte:/
    Du kan ju kontra med att du kan ta henne "hårt och grunt" Näe, skämt åsido, fast det bästa är nog att äga det. Inte tampas med hjärnspöken.
  • fornminne

    12 cm vid erektion är inte ?extremt liten?. Det är något under medel. De flesta män har ca 12 - 17 cm i längd vid full erektion, med ett snitt på 14 - 15 cm. 

    Det finns många grava missuppfattningar om kukstorlekar. Porrskada? 

  • fornminne

    Och ja, det finns kvinnor som bara vill ha välutrustade män, men de är ganska få. De flesta kvinnor bryr sig INTE. Inte heller har det någon större betydelse för sexlivet eller njutningen, då så mycket annat spelar in.

    Liten penis är sällan ett problem. Stor penis kan däremot bli problem. Oftast bara om den är väldigt stor, men i alla fall.

Svar på tråden Hjälp, 20 år och extremt liten penis!