Vilket fack ska jag placera mig i?
Jag är 35 år och hetero, har alltid sett mig själv som hetero och har aldrig tvivlat på min sexualitet.
Tanken på att vara med tjejer får mig att rynka på näsan (det är ju liksom så mycket veck och gegg och tuttar överallt...! ) men nu har jag och min man börjat fundera på det här med att swinga, dvs träffa andra människor för att ha sex med, och herregud, jag känner mig som en udda fågel som är tjej och INTE binyfiken!
Jag rynkar fortfarande på näsan när jag tänker på att borra in ansiktet mellan en annan kvinnas ben, men å andra sidan skulle jag nog kunna tänka mig att testa, bara för att se hur det är! Jag skulle även tycka det var lite intressant att se hur lätt/svårt det är (min man säger att det är jättesvårt att slicka mig bra, medan jag hävdar att han går för lite på känsla och för mycket på tanke.
På något vis känns det som att jag skulle kunna tänka mig att vara med en tjej, men helt oattraherat på något vis... Snarare bara för att det vore skönt.
Jag tycker att kvinnor är vackra och jag har inga proiblem med att titta på andra tjejer och konstatera ditten eller datten, men just den sexuella attraktionen har aldrig funnits där, men ändå kan jag tänka mig sex med en tjej någon gång.
What does that make me? ?
(Eller så behöver man inte nödvändigtvis lägga sig själv i fack, men det vore intressant att se om det finns något fack som passar mig...)