Politik är bara skräp och ingen vet det
Politik är bara skräp- 21 år gammal och visste det från början, Folk strävar efter JOBB JOBB JOBB JOBB, och JOBB JOBB JOBB är ju den enda lösningen.
Ni verkar inte ens veta vad jobb är det är ju därför som ni tänker som ni gör, jobb finns inte för att..... kolla hur ska jag kunna förklara detta.. Såhär ligger det till, vi människor är beroende av något som borde ej existera.
Jobb finns för att samhället är dåligt, ju bättre samhället är desto mindre jobb finns det, ju mindre jobb= desto bättre, men samhället av någon anledning tänker Desto mer jobb desto bättre but butthurt in your face, that isn't the truth.
Varför gillar jag ej politik? För att pfffft u kidding me? Isn't it obvious? Seriously?
Listen, först och främst, pfft vart ska jag ens börja? Det finns riktigt många anledningar att jag vet inte vart jag ska börja. Politik är ej effektivt sätt att gå fram i samhället, okej.... politik finns för att samhället ska gå "fram" men det är ej effeltivt, för att det är normen som avgör och normen är ej effektiv.
Politik baserar sina lösningar på att "skaffa fler jobb" Seriously? den riktiga problemet ligger inte i jobben den riktiga problemet ligger i att vi är beroende av jobben. Det är den riktiga problemet som vi behöver bli av med och uppfinna en helt nytt infrastruktur från grunden som kan ändra hela "jobbfenomenet" som vi lever i nu. Om detta sker så kommer folk i framtiden tänka "var man verkligen tvungen att jobba förr, för att kunna ha råd att bo hemma? Fy vad tråkigt de hade då".
Det är den riktiga problemet som borde lösas och inte skaffa fer jobb.