BF Februari/mars Trollhättan/Vänersborg.
Jag är ute efter att träffa folk som ska ha barn runt februari/ mars i närheten av Trollhättan Vänersborg.
Jag är ute efter att träffa folk som ska ha barn runt februari/ mars i närheten av Trollhättan Vänersborg.
Hej!
Är beräknad i början av april, får se om det blir mars eller april då första barnet är ett par veckor tidig.
När har du bf?
har bf den 28 februari
Hej
Bor i Stenungsund och har bf 18/4
Någon som vill ha kontakt??
Hej!
Jag har Bf 3 Maj 2016. Har sen tidigare två söner som är 4 och 2 år. Är nyinflyttad till Trollhättan utan bekanta här så vill gärna knyta nya kontakter. Ses gärna för en fika eller så.
Mvh
Sara
Någon som vill ha kontakt?? Finns på fb
elinor99@hotmail.com
Hej, jag har bf i mitten av maj men hänger gärna med här. Bor i Vargön och ska snart gå på ledighet och träffas gärna. Är 33 och detta är mitt första barn.
Hej, jag har bf i mitten av maj men hänger gärna med här. Bor i Vargön och ska snart gå på ledighet och träffas gärna. Är 33 och detta är mitt första barn.
Men då kanske vi ska bestämma en dag och ta en fika på stan eller så. Jag har mina två andra barn på förskola några timmar tis, ons och torsdag så de dagarna skulle passa mig bäst att ses. Jag är 32 år och sjukskriven nu fram till förlossning. Annars jobbar jag som musiklärare och har precis flyttat till Trollhättan =)
[quote=76505166][quote-nick]nordbladgard skrev 2016-04-05 13:05:25 följande:[/quote-nick]
Men då kanske vi ska bestämma en dag och ta en fika på stan eller så. Jag har mina två andra barn på förskola några timmar tis, ons och torsdag så de dagarna skulle passa mig bäst att ses. Jag är 32 år och sjukskriven nu fram till förlossning. Annars jobbar jag som musiklärare och har precis flyttat till Trollhättan =)
[/ quote
Javisst, vad sägs om tisdag nästa vecka i Trollhättan? Vilken tid passar dig?
Om det är någon mer som har lust att hänga på är ni också välkomna.
Hej!
På Tisdag på Espressohaus i Oden kl.10.30?
Perfekt. Ses där och då. Vi lär ju känna igen varandra på magarna ????
Ja vad trevligt! Magen är ett bra tecken ja =) Ses!