• Frögurka

Kub-bild v11+5. Vilket kön?

Ja har redan min teori om kön, är säker på vad ja ser genom nub-teorin. Vill bara se om ni håller me mej :)
    Förmodligen ej friskt barn o ja kommer behöva avbryta. Behöver ändå veta, för en ev utrednings skull.
    För er me extra bra tolknings-syn så undrar ja vad ni tycker om skallen. Normal eller onormal? Finns näsben?

• Svar på tråden Kub-bild v11+5. Vilket kön?
  • wakkie

Hej. Söt bebis?svårt o se jsg är inte så kunnig på detta med skallform men kan tänka mig att d kan skilja en del. Hur såg nackspalten ut??? Sa dom ngt om näsbenet? ? På mitt kub för 3 veckor sedan så sa dom att näsbenet syntes tydligt och allt var bra utom aningens bred nackspalt. 2.9 mm. Gjorde fvp i onsdags och får resultatet nu i veckan. Kram

• Frögurka

Dom sa inget om näsben men ja tycker själv att profilen ser väldigt konstig ut, den har lixom ingen.. Därav tänkte ja på näsbenet. Tyvärr var nackspalten hela 7mm, får svar på kakprov vilken dag som helst. Väldigt mkt hyhrom dessutom sa dom :(

• wakkie

Hej. Förstår vad du går igenom... mår skit jag med. . Fick veta v 12 att vi låg i hög risk gruppen . Kändes som någon slog undan benen på oss o har nu levt med denna oro o rädsla i snart en månad. .. borde få svar vilken dag som helst nu... hit ringer dom oavsett så ät just nu livrädd för telefonsamtal men ändå vill jag bara veta nu..

• lördagsgodis

Tycker tråden är lite obehaglig, förstår att du går igenom någott jätte jobbigt och kanske ska tänka på vad du delar... förövrigt är v.11+ för tidigt att bedöma kön.

• Frögurka

De är ju nackspalten som "förstör" de hela. Ja har ju redan förstått hur de kommer gå, speciellt eftersom dom tom sa att ja inte behöver vänta på provsvaren för att välja att avbryta.

• Frögurka

Klart den är obehaglig, eftersom situationen är som den är. Oavsett om den som läser tar illa upp eller ej så måste ja ju som alla andra kunna få ventilera här o kanske genom andras erfarenhet få svar på frågor.
    Tycker mer bara att de är onödigt att kläcka en sån kommentar i ett sånt här läget.

Svar på tråden Kub-bild v11+5. Vilket kön?