• CupcakeDream

Hinnsvepning!

Någon som gjort hinnsvepning och vill dela sina erfarenheter?

Jag gjorde en nu idag kl 9. Är lite spänd och nervös. Känner bara lite molande värk än så länge. Är i v 39+1

• Svar på tråden Hinnsvepning!
  • barajag01

Jag gjorde hinnsvepning i v.41+3, var öppen 2 cm.

Kom hem, började må sjukt illa men inget mer än så. Blev igångsatt v.42+1, var fortf öppen 2 cm

• CupcakeDream

[quote=76315262][quote-nick]barajag01 skrev 2016-02-08 10:35:09 följande:[/quote-nick]Jag gjorde hinnsvepning i v.41+3, var öppen 2 cm.

Kom hem, började må sjukt illa men inget mer än så. Blev igångsatt v.42+1, var fortf öppen 2 cm[/

Va tråkigt att det inte fungerade för dug. Jag blev med igångsatt förra graviditeten . Det slutade i ks. Hoppas det gick bättre för dig:)

• Minza83

Med tredje barnet fick jag en hinnsvepning för första gången och den lyckades :)
    Med fjärde barnet fick jag massor men icke!

• Joni

Gjorde hinnsvepning kl 09 förra fredagen, var då öppen 1 cm men tappen var inte så mogen. Blev igångsatt dagen efter och var då öppen tre cm och tappen var mogen. Så det hjälpte mig att få en lättare igångsättning då kroppen satte igång själv efter ett par doser cytotec bara :) fick hinnsvepningen i 41+5.

• CupcakeDream
    Minza83 skrev 2016-02-08 11:23:15 följande:

Med tredje barnet fick jag en hinnsvepning för första gången och den lyckades :)

Med fjärde barnet fick jag massor men icke!

Det verkar vara olika med andra ord:) skönt stt det lyckades för dig första gången:)
Svar på tråden Hinnsvepning!