• Polkagrisen85

hur är bröstförstoringen efter graviditet ?

Som rubriken lyder! Ammade ni? Ändrade dom sig mkt? Vet att det är olika för alla men vore kul att höra lite olika :) är gravid nu och nyfiken !

• Svar på tråden hur är bröstförstoringen efter graviditet ?
  • MeEmmA

Mina såg lite mer naturliga ut efter förra amningen, hänger inte men sjönk ner något mjukare också. Nu ammar jag igen, är lite orolig för hur de kommer att se ut efter denna omgången. Men å andra sidan spelar det inte så stor roll för mig, gjorde mest förstoringen för att fylla ut brösten efter första graviditeten och nu kan de ju inte bli tomma igen.

• Polkagrisen85

Sant ! Men tänkte just om bröstvårtorna satt där dom skulle eller om dom kunde röra dig typ neråt :) för helst vill ja ju amma .. Och d va samma för mig . Från små och fina till gigantiska och sen till två skinnpåsar typ :)

• MeEmmA
    Polkagrisen85 skrev 2016-02-05 17:49:11 följande:

Sant ! Men tänkte just om bröstvårtorna satt där dom skulle eller om dom kunde röra dig typ neråt :) för helst vill ja ju amma .. Och d va samma för mig . Från små och fina till gigantiska och sen till två skinnpåsar typ :)

Efter operationen satt bröstvårtorna mitt på typ, men efter amningen sitter de lite längre ner och ser helt naturligt ut :)
Svar på tråden hur är bröstförstoringen efter graviditet ?