• Svar på tråden Psudotvilling
  • Kajan77

Hejhej! Japp, har BF i slutet på Feb. Då kommer min dotter vara precis ett år. Hoppas att hon hinner fylla år innan iallafall :)

• TindraVilma

Åh va roligt! Vi planerar barn till hösten och då kommer det vara ca 17 månader mellan syskonen. Har du upplevt att det varit jobbigt att vara gravid o samtidigt ta hand om en liten?

• Kajan77

Jo, visst har det varit tyngre. Har mått bra men allt har ändå känts väldigt tungt på nåt vis. Fick stor mage direkt så säkert därför, har även varit svårt att röra sej fritt och väldigt jobbigt att bära min lilla tjej. Har väldigt mycket sammandragningar så fort jag rör mej så har inte kunna promenera tex som jag älskar att göra. Men snart är bebis här och då ska vi ut på barnvagnspromenader hela dagarna! :) Längtar massor! Men om du får ca 17 mån emellan så kan ju din lilla iallafall gå förmodligen så då behövs ju inte lika mycket bära, det är en stor fördel.

• Cherryay

Väntar också en psuedotvilling, kommer skilja 12 mån mellan de små, bf i slutet på maj så börjar bli tungt nu, allt bärande är värst eftersom jag har sån illa foglossning.

Svar på tråden Psudotvilling