Anonym (galningen) skrev 2016-01-26 02:12:40 följande:
Åh grattis!! Hoppas inte du behöver vänta ännu längre, har ni bestämt namn? :)
Nej jag har velat ta reda på kön men den vill varken visa kön eller komma ut, man börjar ju undra lite vad som händer hahah
Tack :D Det hoppas jag också, har haft rejält ont inatt, några enstaka värkar nu på förmiddagen, men nu har det förstås gått över igen XD Vi har en stark kandidat till namn, vet inte varför men det liksom har fastnat på hjärnan, men vi kommer inte bestämma något förrän vi träffat vem det nu är ;)
Hehe, en bestämd liten bebis från första början alltså ;) Åh vad spännande detta ska bli! Har ni bestämt några namn, eller kommer ni ta det som det kommer? Hur mår du idag?
elinville skrev 2016-01-26 09:41:42 följande:
Här är en som går på övertid för tredje gången, hade BF 18/1 så är i v41+0 idag. Min två andra barn är födda v 41+0 och v.42+0 så jag har varit inställd på det från början. Min BM har också sagt ända från början att jag kommer gå över 1-2 veckor och ev tom behöva bli ingångsatt... ;)
Hade en dipp i humöret efter jul och nyår, men sen de stora började skolan efter jullovet har jag bara haft det så gött! Snacka om semester!! ;)) jag mår väldigt bra och sover väldigt gott om nätterna. Maken lämnar barnen på morgonen så jag tar lååånga sovmorgnar. Äter frukost framför morgon-tv. Tar en liten promenad med hunden. Äter lunch när jag vill och vad jag vill. Osv. Hehe känns inte som jag har haft så mkt egentid på flera år!! :))
Men visst längtar jag efter bebis!! V 41+0 idag och precis nu hemkommen från BM.
Gjorde hinnsvepning för en vecka sen, då bakåtriktad tapp, visserligen mjuk men endast öppen för fingerblomma.
Idag, mer framåtriktad tapp, mkt mjuk och öppen 2-3 cm!! Så det händer saker! :)))
Oavsett, max en vecka tills jag har bebis hos mig!! <3 :)) det går fort...! ;)
Oj, hårt att behöva gå över tiden med tre barn! Du verkar fantastiskt tålmodig, jag beundrar dig verkligen! Håller tummarna för att det fortsätter att "gå fort" med öppningen så du snart har din fina lilla bebis <3