• Regnbågsdröm

    Någon som ruvar?

    Hej! Verkar bara vara gamla trådar i "ruvare"-gruppen. Så jag startar en ny
    Finns det möjligen någon som ruvar nu och som vill följas åt?

    Jag är på ruvardag 4

  • Svar på tråden Någon som ruvar?
  • Mollan79

    Inte än tyvärr. Har hämtat ut mina sprutor idag och räknar med att få börja om en vecka ungefär.
    Hur många dagar var embryot och fick du ut många ägg?

  • Regnbågsdröm
    Mollan79 skrev 2016-01-19 20:42:02 följande:

    Inte än tyvärr. Har hämtat ut mina sprutor idag och räknar med att få börja om en vecka ungefär.
    Hur många dagar var embryot och fick du ut många ägg?


    Embryot var två dagar. Inte många ägg. Fyra ut och tre befruktade. Men bara den här lilla överlevde. Man ska inte stirra sig blind på antal. Det finns inget som säger att det här inte är guldägget Jag hoppas det!

    Lycka till med sprutorna. Är det ditt första försök? Återkom gärna om du blir ruvare
  • Regnbågsdröm
    Mollan79 skrev 2016-01-19 20:42:02 följande:

    Inte än tyvärr. Har hämtat ut mina sprutor idag och räknar med att få börja om en vecka ungefär.
    Hur många dagar var embryot och fick du ut många ägg?


    Embryot var två dagar. Inte många ägg. Fyra ut och tre befruktade. Men bara den här lilla överlevde. Man ska inte stirra sig blind på antal. Det finns inget som säger att det här inte är guldägget Jag hoppas det!

    Lycka till med sprutorna. Är det ditt första försök? Återkom gärna om du blir ruvare
  • Mollan79

    Det är tyvärr mitt 6:e färskförsök men jag har bara fått tillbaka 3 ggr då jag får ont om ägg. Vi har fått ut mellan 4-10 ägg men bara ett tillbaka dom gånger det gått så långt.
    Hoppas ruvningen går bra och att det går vägen för er , kram

Svar på tråden Någon som ruvar?