vad tusan ska vi göra? hon ljuger
Hej! Detta kommer bli en lång text. Men det är för att ni verkligen ska få reda på så mycket som möjligt....
jag är gift med en kille som har 4 barn, med 2 mammor. mamma1, och mamma2.
När jag och min kille blev tillsammans slog det slint i huvudet på mamma2. Hon försökte ta självmord, när hon var själv med barnen, blev inlagd på psyk... hindrade sedan min man att träffa barnen. efter lite sammarbetssamtal fick han träffa dom lite då och då. Men hon fortsätta att bråka. Hon kopierade tex en nyckel när hon flyttade ifrån min man, och gick in i vårat hus 2 gånger när vi inte var hemma! hon kom hem till oss med bägge barnen, försökte slå in våran ytterdörr och fönster. slog och sparkade barnens pappa framför dom. (Hon har fått jaa vad kan det vara. 6 polisanmälningar på sig, för allt hon gjort). men polisen lägger ner allt. Lika många orosanmälningar från soc.
vi har haft kontakt med med soc, socjouren, med advokater.
Tillslut skulle dom upp i rätten iallafall, om umgänge. Det blev att min man skulle ha barnen varannan vecka. detta sket hon i. Hon bråkade, kom och hämtade barnen, vägrade lämna ut dom.
Blev en ny rättegång. Umgänge lite färre dagar... hon ville ha ensam vårdnad. Men det gick ej egenom. men detta funkar inte. Nu vid senaste hämtning och lämning, så står hon och skriker framför barnen, på både mig och min man. Barnen var jätte ledsna, och den äldsta tjejen var jätte orolig nu när vi hade dom sist. När mamman skulle hämta dom. slutade det med bråk. stod och skrek framför barnen.
Nu har soc ringt, "Ngn" har ringt dom och sagt att vi använder droger???? Hon försökte med detta en annan gång, men det gick inget vidare. Hon har försökt med "han misshandlar mig" "han tar droger" "han skadar barnen" "barnen är rädd för sin pappa". jaa. det är så mycket som har hänt....
hon har nu hållt på i 2 år!!! hon har en ny gubbe, som hon bor ihop med. han han låter henne bete sig illa framför barnen.
Någon som vet vad tusan vi ska göra??? Detta funkar inte längre!! Barnen blir så jäkla drabbade av detta.... Vet inte vad vi ska göra. Advokaterna hjälper oss inte, inte soc, inte polisen.
Hon är så förbannat duktigt på att prata, så hon pratar bort soc bla....
snälla hjälp oss...
Någon kanske undrar varför jag "lägger mig i". Men jag är gift med deras pappa, mamman bråkar även med mig. Jag hatar att se hur dåligt min man mår, jag hatar att se hur dåligt barnen mår.....
blev inte ett bra inlägg... men är så mycket som hon gjort.... någon som varit med om en förälder som försöker ta barnen ifrån en?? vad gör man? vart vänder man sig?.... eller någon som bara vill prata?....