• Fighter57

    Undersökningar på nätet

    Hej! Är det nån som testat att tjäna pengar på undersökningar på internet? Det verkar ju lite för bra för att vara sant.

  • Svar på tråden Undersökningar på nätet
  • busmonstret

    Jag körde M3panel. Man svarade på undersökningar och sen samlar man poäng och kan köpa saker för de eller ta presentkort. Fungerade jättebra.

  • Aniiee

    Jag är medlem på pricerunnerpanelen, åsiktstorget och på Global test market.

    Pricerunner-panelen: Helt ok. Man får kronor (riktiga, svenska kronor) på varje undersökning man får genomföra, som man sedan för över till paypal. Snittar på 9 kr per undersökning och ca 10 helt genomförda undersökningar per månad. Ibland mer.

    Åsiktstorget: Också helt ok. Där samlar man poäng och får skänka (utöver poängen, de drar inget) till välgörenhet (tre stycken) 1 poäng = 10 öre, 500+ poäng kan sättas in på paypal, 1000 poäng kan bytas mot ett presentkort i shoppen (massor olika), eller sättas in på paypal. Jag får ca 6 helt genomförda undersökningar per månad,

    Global test market: Samma som åsiktstorget, men väldigt många fler undersökningar (får säkert 3-4 om dagen), men en massa duds, antingen som hunnits fyllas innan man klickar in sig eller där man inte matchar. De har dessutom drafts (man kan vinna extra poäng/pengar)

    Dock måste man vara medveten om att om de (alla företagen) säger att en undersökning tar 10 minuter så tar den minst 15 och ofta 30! Aldrig att en undersökning tar så kort tid som de säger.


    Känner du dig nostalgisk idag? www.imdb.com/list/ls031330344/
  • Fighter57

    Okej där ser man :) men det finns ju utländska sidor som man kan göra undersökningar på och tjäna pengar. Tänkte om det är nån som vet om det funkar?

  • Aniiee
    Fighter57 skrev 2016-01-07 15:12:55 följande:

    Okej där ser man :) men det finns ju utländska sidor som man kan göra undersökningar på och tjäna pengar. Tänkte om det är nån som vet om det funkar?


    Global test market är internationell.
    Känner du dig nostalgisk idag? www.imdb.com/list/ls031330344/
Svar på tråden Undersökningar på nätet