Plötsligt harar styvbarnen mig
Har varit sambo nu i 2,5 år och allt har funkat bra. Visst har det varit duster med barnen men inte mer än med egna barnet. Bonusbarnen är 17 och 14. Min egen är 15. Men efter i somras så har båda barnen plötsligt fått för sig och hata mig så mycket att dom nu straffar sin pappa genom att intekomma hit. Börja när mamman blev nekad underhåll och hela barnbidraget. Barnen bodde 80% hos oss. Mamman jobbar inte och lägger nu skulden på mig att det är jag som bestämmer att pappa inte vill betala underhåll så nu måste hon sälja sin lägenhet? Barnen begär av sin pappa att han ska slänga ut mig o min son och aldrig ha med oss att göra igen annars vill dom inte vara med honom.
Hur gör man nu? Stannar eller flyttar??
Ska jag behöva lämna mitt livs kärlek för barnen begär det? (Stora tösen som är den krävande)
Jag har varit en bra bonusmamma som gjort mycket för dom, köper kläder, saker, gett pengar till extra nöjen osv....
Förra sommaren hata dom sin mamma o vahos oss på heltid i 8 mån. I våras hata den yngre sin pappa o stanna hos mamma i 3 mån. Och nu detta??