• SandraHj

Vad händer ??

Mina problem startade i September. åkte då in akut med otroliga magsmärtor
    Spytt upprepade gånger, kissat på nätterna, hälsbränna ibland och illamående, mycket flytningar och ömma bröst tid och otid. förra månaden hade jag gått upp nästan 1,5 kg på ett par veckor. ??? har även upplevt att mitt urin är mörkare trots att ja tycker att jag dricker ordentligt

var hos läkaren igen för bara någon dag sedan och då var min vikt normal igen.( var helt säker på att jag hade gått upp mer!)upplever dock att magen är mycket större och de visar sig på mina kläder och folk har börjar reagera på att min kropp har förändrats. Har precis haft min mens, (haft även dem andra  2månaderna)  dock väldigt få dagar och lite denna gången.. Grav testat flera gånger och får negativt. Upplever molvärk och flera gånger under dagen nu det senatse "fladdrar" det till i magen korta stunder och sen försvinner de.. känns inte som tarmarna :/
    vad händer med min kropp? är det någon som fått reda på att dem är gravida såhär sent? bör nu om det är något vara i v 14-15 ?
    väntar på att få tid till en gynekolog ! hur jobbigt som helst att må såhär!

• Svar på tråden Vad händer ??
  • Jag är bara jag

Det är extremt ovanligt att inte få plus så sent. Men vill du veta tvärsäkert så gör blodprov och ett VUL. Dina symptom behöver inte alls vara graviditet, men eftersom du undrar och mer eller mindre tror att du är gravid så måste du få besked. Gå privat.

• SandraHj

Tack för svar ! Fått en tid 4 jan ! Vänta vänta vänta ... hon tyckte det lät jättekonstigt och förstod att ja ville ha svar,hon pratade om kåghormonare? ! Jättetrevlig tjej pratade jag med m hon blev bekymrad över.mitt mörka urin och det är också något ja reagera på ! Hoppas på att ja får reda på vad det är då !

• Långbenopluto

Det låter inte som en graviditet iallafall, så det kan du lägga åt sidan.

Hoppas du mår bättre snart!

• Jag är bara jag

Mörkt urin kan tyda på blod i urinen som kan vara njurbäckeninflammation. Men då blir man jättesjuk! Om du inte blir akut sjuk så är ju inte 4/1 så långt bort heller.

• SandraHj

Jaa precis ! Annars söker jag akut . Ingen infektion i kroppen enligt prover och njurvärden och allt verkar vara bra. Bör ju ha ont också om så e fallet .. mer en molvärk tänker ja . Aldrig varit med om detta tidigare å känner inte rimligt igen reaktionerna i kroppen

Svar på tråden Vad händer ??