• Tanja88

Molande värk till & från

Har gjort min andra ivf behandling & gjorde återföringen för en vecka sedan idag .

Ska ta grav-test nästa lördag 19/12 .

Har haft lite molande värk till & från sedan igår ( mensliknande känsla men ändå inte )

Har nu en fråga : är det fler som har haft det så och plussat? Eller ska jag oroa mig att det är mensen som är på ingång ? Min mens ska komma på måndag el tis nästa vecka!

• Svar på tråden Molande värk till & från
  • Linnis92

Kan ju tyvärr vara både och, jag fick mensvärkar "som vanligt" en dag innan mens och det höll i sig en vecka utan att mensen kom. Plussade då och molvärken höll i sig i flera veckor eftersom livmodern växer :)

• Tanja88

[quote=76107813][quote-nick]Linnis92 skrev 2015-12-11 22:23:17 följande:[/quote-nick]

Kan ju tyvärr vara både och, jag fick mensvärkar "som vanligt" en dag innan mens och det höll i sig en vecka utan att mensen kom. Plussade då och molvärken höll i sig i flera veckor eftersom livmodern växer :)

Vi får hoppas det är livmodern som växer då :) tack för svaret!

• Cyanea

Jag har fått det både när jag plussat och inte plussat. Jag har för mig att progesteronvagitorierna kan ge molvärk som biverkning bland annat, så det är absolut ingen fara på taket :) Jag håller tummarna för att det blir plus nästa vecka, stort lycka till! 

• hatten

Jag hade mensvärk som jag alltid har fr.o.m en vecka innan mens även den gången jag plussade! Lycka till!

Svar på tråden Molande värk till & från