• Anonym (Binyfiken)

Dejtingsajter..

Hej,

Söker tips på bra sexdejtingsajter!

Har provat BC, men verkar oseriöst.

Några tips?

• Svar på tråden Dejtingsajter..
  • Farfallos

Vad exakt menar du med seriös i detta sammanhang?

...men annars, de människor som är så socialt underutvecklade eller fysiskt motbjudande att de inte kan få sex på annat sätt än genom att köpa det, använder ju i ren desperation BC för att lägga ut sin "läckra" könsbilder i hopp om att få napp. Och i den djungeln av skräp som finns där är det svårt att hitta pärlorna. Använd en vanlig dejtingsajt istället, och var rak och ärlig med att du söker en tjej för ett vuxet förhållande utan mer långtgående förpliktelser än ärlighet och ett öppet sinne för njutning. Något sådant i kombination med en relativt nytagen bild av dig, leende och utan solbrillor, det kommer du långt med.

• vargveum
    Farfallos skrev 2015-12-10 12:18:00 följande:

de människor som är så socialt underutvecklade eller fysiskt motbjudande att de inte kan få sex på annat sätt än genom att köpa det, använder ju i ren desperation BC för att lägga ut sin "läckra" könsbilder i hopp om att få napp. 

Har aldrig sett någon sälja sex på BC...??? jag kanske är halvblind iofs
  • Farfallos
    vargveum skrev 2015-12-10 13:32:39 följande:
    Har aldrig sett någon sälja sex på BC...??? jag kanske är halvblind iofs
    Ja du... Det där med halvblind kan nog stämma, för jag har i alla fall aldrig påstått att folk säljer sex på BC

Men nä, det jag skrev kunde kanske missförstås. Jag menade att antingen så köper de en hora eller så lägger de upp en kukbild i hopp om att få napp. 
  • vargveum
    Farfallos skrev 2015-12-10 13:42:25 följande:
    Ja du... Det där med halvblind kan nog stämma, för jag har i alla fall aldrig påstått att folk säljer sex på BC

Men nä, det jag skrev kunde kanske missförstås. Jag menade att antingen så köper de en hora eller så lägger de upp en kukbild i hopp om att få napp. 
    Då fattar jag! Glad
Svar på tråden Dejtingsajter..