• Mella79

vilken klinik ska man välja för äggdonation?

Hej, 
    Jag och min sambo har försökt att bli med barn länge men inte lyckats. Vi har gjort två ivf försök och båda gångerna blev äggen befruktade men klarade sig inte! Nu gäller det för oss att börja titta på andra alternativ. Min sambo har barn sen innan men inte jag så vi kommer att köra på äggdonation. Vilken klinik ska man välja ! vore väldigt tacksam för tips.

• Svar på tråden vilken klinik ska man välja för äggdonation?
  • Jag är bara jag

Den man tycker passar en själv och ens behov bäst Glad Bemötande,pris,väntetid och avstånd till klinikerna varierar. Vi valde Unica i Brno. Ingen kö,bra bemötande,duktiga läkare,enkelt resa,relativt billigt.

• Mella79

Hur har det gått för er ?

Jag är bara jag skrev 2015-11-24 13:01:53 följande:

Den man tycker passar en själv och ens behov bäst  Bemötande,pris,väntetid och avstånd till klinikerna varierar. Vi valde Unica i Brno. Ingen kö,bra bemötande,duktiga läkare,enkelt resa,relativt billigt.

• Jag är bara jag
    Mella79 skrev 2015-11-24 15:44:35 följande:
    Hur har det gått för er ?
    Tyvärr dåligt. 6 ED,gravid 2 ggr och MA båda gångerna- med 3 barn. Men det är ju inte klinikens fel utan kanske slump eller också fel på mig. Vi har 3 i frysen vi ska utnyttja snart.
  • Mella79

Jag beundrar dig ! Att du orkar fortsätta! Nu då ?

Jag är bara jag skrev 2015-11-24 16:15:54 följande:

ED= embryodonation

MA= missed abortion

• Jag är bara jag
    Mella79 skrev 2015-11-24 18:25:49 följande:
    Jag beundrar dig ! Att du orkar fortsätta! Nu då ?
    Ja,nu då... Byte av mediciner och hoppas på det bästa. De 2 embryon vi tänkt ta nästa gång är inte släkt med de jag förlorade-kanske funkar,vem vet. Vi ger oss inte i alla fall. Drömmer
  • Mella79

Får jag fråga varför ni kör äggdonation ? Hur många försök gjorde ni i Sverige ?

• Jag är bara jag
    Mella79 skrev 2015-11-24 19:01:09 följande:
    Får jag fråga varför ni kör äggdonation ? Hur många försök gjorde ni i Sverige ?
    7 behandlingar som blev 5 ÄP och endast 2 ET, sen vägrade klinikerna,jag ville inte ens och sen blev jag för gammal.
  • Mella79

Jag beundrar er att ni orkar !!

Jag är bara jag skrev 2015-11-25 12:36:09 följande:

7 behandlingar som blev 5 ÄP och endast 2 ET, sen vägrade klinikerna,jag ville inte ens och sen blev jag för gammal.

Svar på tråden vilken klinik ska man välja för äggdonation?