• Maraki73

Mindre spända och ömma bröst.

Hej jag är på RD9 och mina bröst har blivit större och mer spända och ömma men idag har mina bröst blivit mjukare och ömmar knappt. Inatt kände jag att det brände i dem.

Är det någon som plussat trots att ömheten försvunnit.

• Svar på tråden Mindre spända och ömma bröst.
  • Fröken Smilla

Alla mina symtom försvann efter en vecka, precis som de alltid gjorde vid mens. Var helt nere...! Men plussade ändå (testade tidigt, rd9 med en blastocyst), och nu ligger resultatet fyra veckor gammalt sovandes i min famn lycka till!

• Maraki73
    Fröken Smilla skrev 2015-11-20 17:48:39 följande:

Alla mina symtom försvann efter en vecka, precis som de alltid gjorde vid mens. Var helt nere...! Men plussade ändå (testade tidigt, rd9 med en blastocyst), och nu ligger resultatet fyra veckor gammalt sovandes i min famn lycka till!

Härligt att höra. Grattis till bebisen.

Jag testade idag på RD9 men minus. Gjorde fet 11/11 med en 2-dagars.det är ostimulerat fet. Jag hoppas det blir ett plus för mig.
  • beckybe83

Mina ömma bröst försvann när sista ägglossningssprutan, Otreville, släppt från kroppen. Men plussade ändå och är i v 6 nu. Har fortfarande inga andra symptom än molvärk och trötthet. Delvis mer hunger och känslighet mot mat.

• Maraki73
    beckybe83 skrev 2015-11-21 07:56:32 följande:

Mina ömma bröst försvann när sista ägglossningssprutan, Otreville, släppt från kroppen. Men plussade ändå och är i v 6 nu. Har fortfarande inga andra symptom än molvärk och trötthet. Delvis mer hunger och känslighet mot mat.

Grattis !!! Jag tar inga hormoner då jag gjort fet. RD10 idag minus igen. Ömheten i brösten kommer och går. De är fortfarande större än vanligt. Molvärk och mensvärk känns hela tiden som mensen ska komma. Imorse mådde jag illa men vet inte om det är bristen på sömn eller nervösitet.
  • Kattägd

När jag var gravid med sonen kom och gick symtomen hela tiden. Helt normalt.

• Fröken Smilla

Tråkigt att höra, många kramar! Tillåt dig att sörja, snart kommer du att se fram emot nästa försök. Lycka till!

Svar på tråden Mindre spända och ömma bröst.