• Anonym (XxX)

Har ni haft trekant med era partner?

Hej där! Jag undrar om ni i förhållande har haft trekant med eran partner och en tredje? Syftar mest på ni tjejer om ni har haft med en tredje tjej... Hur gick det till, vem var den tredje? Var det någon bekant eller någon som ni aldrig träffat förut? Hur gick ni till väga, dejting site eller ragga upp någon på krogen?

mvh

• Svar på tråden Har ni haft trekant med era partner?
  • Ego Lovers

Nej och det kommer aldrig hända heller.

• Anonym (Frugan)

Jajamensan vi har både haft med en extra kille och tjej vilket verkligen kryddar äktenskapet och sexlivet ;) både tjejen och killen har varit kompisar och efter ett par glas med en alkoholhaltig dryck gled samtals ämnet in på sex och vi hade en trevlig stund (eller flera;) )
    Kan varmt rekommenderas då intimiteten och närheten mellan oss ökat efter varje gång. Och efter ett decennium är det kul att variera sig ;) 

• Anonym (tjej)

Japp!

Jag blev sugen en kväll i Paris och såg till att byta ut några av mina odruckna drinkar mot min sambos och en kompis urdruckna drinkar. Sen flamsade vi hem och hade sex alla tre :-P Det var väl mer kul och sexigt än galet upphetsande.

Numer är sambon min man och kompisen var bestman på bröllopet

• Bobby Clarke

Plötsligt händer det

Anonym (tjej) skrev 2015-11-22 00:10:43 följande:

Japp!

Jag blev sugen en kväll i Paris och såg till att byta ut några av mina odruckna drinkar mot min sambos och en kompis urdruckna drinkar. Sen flamsade vi hem och hade sex alla tre :-P Det var väl mer kul och sexigt än galet upphetsande.

Numer är sambon min man och kompisen var bestman på bröllopet

• Anonym (Vill)
    Anonym (Typ) skrev 2015-11-17 15:35:43 följande:

Ja typ, en extra (betala)brud och så vi två...

Var hittade ni henne ?
  • Herrn i unform

Ja det har vi haft flera gånger, med nära vänner :).
    Verkligen trevligt sätt att kunna umgås med nära vänner med öppna sinnen.

• Anonym (Typ)
    Anonym (Vill) skrev 2015-11-22 19:12:36 följande:

Var hittade ni henne ?

Tyskland ;)
  • Anonym (Nöjd)

Jag ( mannen ) har min fru som är Bi och har en älskarinna som besöker oss regelbundet.  Vi har även prövat på att ha med en extra kille men det har inte varit något som gett oss någon mer smak. Vi har även haft andra par och det har varit trevligt men då har det oftast varit oplanerade händelser . Trevliga men oplanerade.
    Jag klagar absolut inte .

• Anonym (Mr & Mrs Prefect)
    Anonym (XxX) skrev 2015-11-17 02:49:03 följande:

Hej där! Jag undrar om ni i förhållande har haft trekant med eran partner och en tredje? Syftar mest på ni tjejer om ni har haft med en tredje tjej... Hur gick det till, vem var den tredje? Var det någon bekant eller någon som ni aldrig träffat förut? Hur gick ni till väga, dejting site eller ragga upp någon på krogen?

mvh

Vi har haft fyrkant med ett par och trekant med mannen i paret separat samt att Mr Prefect haft trekant själv med paret... Träffades från början via BC och nu är vi även 'vanliga' vänner ;)
  • 100kgpappa

Inte ännu, men står på önskelistan.

Fyrkant har vi haft massor med ggr, och det är mysigt, men svårt att hitta en bi-tjej att ha sex med.

Kille har vi äntligen hittat en vettig ( från ett par vi haft sex med tidigare), så den trekanten blir av snart.

• 100kgpappa
    Mina Lustar skrev 2015-12-25 19:32:27 följande:

Vi har träffat några tjejer, både enstaka träffar och mer regelbundna och vi har alltid träffat dem via bodycontact.com som vi rekommenderar.

Varenda en vi varit i kontakt med har visat sig vara bluffprofiler... Har nästan gett upp.
  • Anonym (trekanterisking)

Ja, vi har haft trekanter och fyrkanter. 

Vi började fantisera om en till tjej/kille för flera år sedan och förra året i juni så tog min sambo (mannen) tag i det hela och vi träffade en tjej för en kaffe men det blev tyvärr inget sex pga olika saker. Vi träffade henne på bodycontact.  

Men jakten slutade inte där. I höstas chattade min sambo med en annan tjej på badoo som redan hade en partner och det slutade med att vi hade sex två och två, tre och tre plus att vi hade fyrkant. Det var helt underbart. Med detta par upptäckte jag att jag verkligen tände på att ha sex med tjejer, så nu titulerar jag som bisexuell. 

Av olika anledningar så slutade vi träffa paret efter två månader cirka. Jakten var igång igen och denna gång började min sambo att chatta med en tjej som vi träffade flera gånger och det var toppen. Denna tjej hittades också på badoo... 

Så kan verkligen rekommendera att ha trekant. Det "värsta" för oss har varit att det verkligen har givit mersmak, så nu är jakten igång igen ;) 

Lycka till! Hoppas ni hittar någon som passar er! 

Svar på tråden Har ni haft trekant med era partner?