• Diazztree

Letar hårextension 60 cm

Hej!

Har senast använt rapunzel hårsträns europeisk kvalitet och flätat in. Men jag har väldigt fint och runt hår så jag tror tejp skulle passa mig bättre så är sugen på att prova det. Jag skulle vilja ha 60 cm längd på håret, rapunzel har enbart 50 cm på tejp eller träns, är INTE intresserad av deras "original" , kvalitén ska vara minst lika bra som deras europeiska kvalitet.

Någon som vill dela med dig av tips om hår, 60 cm längd tejp eller träns, färg blont.

Tacksam för tips.

• Svar på tråden Letar hårextension 60 cm
  • blomman 2
    Diazztree skrev 2015-11-16 18:29:03 följande:

Hej!

Har senast använt rapunzel hårsträns europeisk kvalitet och flätat in. Men jag har väldigt fint och runt hår så jag tror tejp skulle passa mig bättre så är sugen på att prova det. Jag skulle vilja ha 60 cm längd på håret, rapunzel har enbart 50 cm på tejp eller träns, är INTE intresserad av deras "original" , kvalitén ska vara minst lika bra som deras europeiska kvalitet.

Någon som vill dela med dig av tips om hår, 60 cm längd tejp eller träns, färg blont.

Tacksam för tips.

Jag använder Hairtalk sedan juli och jag är suuuuupernöjd! Håret finns i flera längder! I flera färger och toner. Känns inte och jag har fått massor av komplimanger! Jag går till Brunetten och Blondinen,Jessica är jätteduktig! Finns i Stockholm och Högdalen.
  • Diazztree
    blomman 2 skrev 2015-11-16 19:38:30 följande:

Glömde säga...det fästs upp med tejp!

Har också hört om dom! Men säljer de håret separat? Har inte hittat någon webbutik.
  • blomman 2
    Diazztree skrev 2015-11-16 19:41:51 följande:
    Har också hört om dom! Men säljer de håret separat? Har inte hittat någon webbutik.
    Nej det tror jag inte att det går. Det är dyrt första gången man sätter i håret,7500kr. Men sedan blir det billigare. Ca: 1000kr varje gång du flyttar upp längderna när håret växer ut. Färgning på hårbotten/utväxt får man ju också lägga ut på om det behövs. Tycker inte att det blir dyrare i längden än att gå och klippa sig och tona håret vart 8:e vecka. Och jag skulle aldrig våga riskera mitt hår med att höra förlängningarna själv om det gick. Jag har hört och sett hur håret har blivit totalt förstört och gått av i hårbotten.
Svar på tråden Letar hårextension 60 cm